کارگاه ایده پروری "خلاقینو" با موضوع درآمدهای شهری توسط شهرداری مشهد  ...

کارگاه ایده پروری "خلاقینو" با موضوع درآمدهای شهری توسط شهرداری مشهد ...

کارگاه ایده پروری "خلاقینو" با موضوع درآمدهای شهری توسط شهرداری مشهد برگزار شد

مدیرکل آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری مشهد از برگزاری کارگاه ایده پروری "خلاقینو" با موضوع درآمدهای شهری در دو سطح کارمندان و شهروندان مشهدی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد مهدی کریمی با اشاره به تقویت ایده پروری و افزایش مشارکت بیشتر شهروندان به ویژه جوانان در حل مسایل شهری گفت: کارگاه ایده پروری با موضوع درآمدهای شهری، با هدف ایجاد فضایی رقابتی و در عین حال دوستانه برای ارائه و سنجش ایده‌های خلاقانه در زمینه درآمدهای شهری برگزار شد.
وی در خصوص محورهای موضوعی کارگاه ایده پروری اظهار داشت: این کارگاه، روز سه شنبه ۱۸ تیرماه ۱۳۹۸و طی دو بازه زمانی ۷:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ ویژه کارمندان شهرداری و ۱۱:۳۰ تا ۱۴ برای شهروندان، در ۴ محور موضوعی شامل حوزه های اقتصادی، توسعه پایدار، سیاستگذاری های مالی و خلاقیت و با حضور تیم هایی از کارمندان و شهروندان برگزار شد.
کریمی در خصوص کارمندان شرکت کننده در این کارگاه گفت: کارمندان شرکت کننده در این کارگاه از شهرداری منطقه ۶، ۴ ، ۹ ، ۳، مدیریت درآمد، مدیریت هسته گزینش، مدیریت بازرسی، حوزه شهردار، روابط عمومی، سازمان حمل و نقل و ترافیک و اتوبوسرانی حضور داشتند.
مدیرکل آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری مشهد افزود: تمام شرکت کنندگان اعم از کارمندان و شهروندان در قالب گروههای ۳ الی ۵ نفر ایده‌های خود را طراحی و بازآفرینی کردند که مقرر شد و پس از یک هفته فایل ایده پیشنهادی خود را با فرمت پاورپوینت به داوران تحویل دهند.
وی تصریح کرد: به منظور کمک به پرورش ایده های مطرح شده، ۶ داور در چهار محور موضوعی ذکر شده مشخص شدند که داوران پس از فرآیند ارزیابی ایده های مطرح شده، تیم‌های منتخب را معرفی خواهند کرد. در نهایت برگزیدگان می‌توانند ایده‌های خود را در سطح کلان اجرا کنند.
همچنین فرشاد عزیزی، رییس گروه شهر خلاق شهرداری مشهد اظهار داشت: در راستای جشنواره "خلاقینو" که در سومین ایستگاه خود قرار دارد و پنجمین نوع از جشنواره های خلاقیت محور معاونت برنامه ریزی است، ۲۸۰ ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که ۳۱ ایده به فینال راه پیدا کردند.
وی افزود: ایده ها در حوزه درآمدهای شهری، گردشگری، انرژی های نو، حمل و نقل شهرسازی و کسب و کارهای نوین بوده است و از بین ۳۱ ایده برگزیده ۱۶ تیم از کارکنان شهرداری و شورای شهر مشهد و ۱۵۶ تیم از بین شهروندان حضور دارند.
گفتنی است کارگاه ایده‌پردازی که روز سه شنبه ۱۸ تیرماه ۱۳۹۸ در دو بازه زمانی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ در محل نگارخانه شهر واقع در میدان شهدا برگزار شد در پایان این دوره به تمامی شرکت‌کنندگان خود گواهی حضور و ایده‌پردازی اعطا خواهد کرد.
اختر گنجیان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات