انجام روزانه ۱۲۰ عملیات توسط آتش‌نشانان مشهد / شفاف‌سازی صدور  ...

انجام روزانه ۱۲۰ عملیات توسط آتش‌نشانان مشهد / شفاف‌سازی صدور ...

انجام روزانه ۱۲۰ عملیات توسط آتش‌نشانان مشهد / شفاف‌سازی صدور تاییدیه‌های ایمنی آتش‌نشانی با هوشمندسازی فرایند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انجام روزانه ۱۲۰ عملیات توسط آتش‌نشانان مشهدی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیر عزیزی که در آخرین روز از مهلت ثبت‌نام استخدامی آتش‌نشانی مشهد، پاسخگوی مستقیم سئوالات شهروندان در این خصوص و همچنین ‌ها، انتقادات و پیشنهادات شهری در حوزه‌های مختلف کاری این سازمان بود، اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد، پل ارتباطی مستقیم بین مدیران شهری و شهروندان بوده و لازم است که مدیران شهری، اهتمام بیشتری به تقویت این مرکز و استفاده بیشتر از آن در جهت جلب رضایت شهروندان داشته باشند.
وی افزود: امروز به سئوالات شهروندان در حوزه استخدامی سازمان آتش‌نشانی که در مرداد ماه سال جاری، برای بکارگیری ۵۳۵ نفر در بدنه عملیاتی برگزار خواهد شد پاسخگویی گردید. همچنین با توجه به دغدغه‌های شهروندان که در تماس با ۱۳۷ مطرح شد، بنا داریم تا در حوزه تاییدیه‌های ایمنی که سازمان آتش‌نشانی برای صنوف مختلف صادر می‌کند به جد وارد شده و شفافیت در این زمینه، با بکارگیری سیستم‌های الکترونیکی و هوشمندسازی و در نهایت کاهش ارتباط ارباب رجوع با کارکنان مربوطه، ایجاد نماییم.
تماس روزانه ۲۲۰۰ شهروند با ۱۲۵
عزیزی در مورد آمار و ارقام تعداد تماس‌های شهروندان با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی نیز گفت: طی سه ماهه گذشته، روزانه به صورت میانگین دو هزار و ۲۰۰ شهروند با ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که حدود ۱۲۰ مورد از این تماس‌ها، منجر عملیات شده است.
وی تصریح کرد: بیشترین حوادث نیز به موضوعاتی از قبیل حریق خار و خاشاک، غرق‌شدگی و گیر کردن آسانسور اختصاص داشت که توسط تیم‌های عملیاتی سازمان، به موقع اقدام و رفع شده است.
بهره برداری از اولین خودروی حریق صنعتی تا پایان سال جاری
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به در دست احداث بودن ۵ ایستگاه جدید، اذعان داشت: دو ایستگاه دیگر نیز در خیابان شیرازی و در نزدیکترین نقطه به حرم مطهر و دیگری در بوستان وکیل‌آباد که می‌تواند پوشش انتهای بولوار وکیل آباد و حتی شهرهای طرقبه و شاندیز را نیز انجام دهد، در دست ساخت است.
عزیزی بیان کرد: در حوزه ماشین‌آلات نیز، دو دستگاه پلتفرم ۷۲ متری که بلندترین نردبان‌های کشور است در مردادماه سال جاری رونمایی خواهد شد و همچنین ۱۴ دستگاه ماشین‌آلات روز دنیا از جمله اولین دستگاه خودروی حریق صنعتی را نیز تا پایان سال جاری به ناوگان سازمان اضافه خواهیم نمود.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات