تقویت وضعیت رفاهی کارگران

تقویت وضعیت رفاهی کارگران

www.BanaNews.irرئیس مجمع عالی نمایندگان کارگر کشور از برگزاری نشست مشترک با مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی خبر داد و گفت: طرح وصول اینترنتی حق بیمه و مشاهده اینترنتی سوابق بیمه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سیدمحمد یاراحمدیان در گفتگو با مهر از برگزاری نشست هیئت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگر کشور با مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی خبر داد و گفت: در این نشست مشترک علاوه بر معرفی ۲۹ مجمع عالی استانی کارگری، مهم ترین مسائل و دغدغه های کارگران کشور مطرح شد.

رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگر کشور اظهار داشت: در این نشست، مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی از طرح های اجرایی و در دست اجرای این صندوق در جهت بهبود وضعیت رفاهی کارگران خبر داد.

یاراحمدیان ادامه داد: همچنین در زمینه مشاهده اینترنتی سوابق بیمه ای کارگران، ارسال الکترونیکی اطلاعات پزشکی، سامانه بین شعب بیمه، ایجاد حساب بانکی ذی نفعان، حقوق و دستمزد متمرکز و وصول اینترنتی حق بیمه صحبت شد.

این مقام مسئول کارگری کشور، افزود: توسعه اتوماسیون اداری و هوشمند سازی فضای کسب و کار نیز در این نشست مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته یاراحمدیان، موارد و طرحهای مطرح شده از جمله اقداماتی است که برای سهولت در رفع نیازهای جامعه کارگری کشور صورت پذیرفته و تکمیل خواهد شد.

 

 

    نظرات