آبگرفتگی رسالت ۸۲، با اتخاذ سریعترین راه حل ممکن  ...

آبگرفتگی رسالت ۸۲، با اتخاذ سریعترین راه حل ممکن ...

آبگرفتگی رسالت ۸۲، با اتخاذ سریعترین راه حل ممکن برطرف می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رمضانعلی فیضی صبح امروز و در حاشیه بازدید خود بهمراه حجت الاسلام بحرینی، نماینده مردم مشهد و کلات از محله سیس‌آباد و رسالت ۸۲، به گفتگو با خبرنگار ما پرداخت و اظهارکرد: عدم وجود کانال انتقال آب های سطحی و فاضلاب اکنون به مشکلی محوری برای این محدوده تبدیل شده و بخاطر همین خلاء، شاهد تجمع روان‌آب‌ها و ایجاد بوی نامطبوع و ترویج بیماری های پوستی هستیم.

فیضی با بیان اینکه حل این مشکل و معضل نیازمند هم‌اندیشی و تبادل اطلاعات میان مدیریت شهری مشهد و شرکت آب و فاضلاب است، گفت: راهکارهای مختلفی در این خصوص مطرح شده که یکی از آنها ایجاد کانال مقطعی و موقتی است؛ برخی منطبق بر طرح های اصلی و بنیادین آب و فاضلاب برای بهبود وضعیت شبکه آب های سطحی منطقه است.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: راه حل این مشکل باید در سریعترین زمان ممکن اجرایی شود و با طرح های آتی نیز تطابق داشته باشد.

فیضی گره گشایی از مشکل خیابان رسالت ۸۲ را در گرو احداث خط انتقال آب های سطحی عنوان کرد و افزود: شهرداری نیز در این زمینه باید با آب و فاضلاب همفکری و هم اندیشی داشته باشد؛ برخی از مسیرها معارض دارد و یا نیازمند تملک است و امیدواریم راهکاری با دقت بالا و مبتنی بر آینده‌نگری اجرایی شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات