چاره‌اندیشی و بررسی راهکار مناسب برای رسالت ۸۲  ...

چاره‌اندیشی و بررسی راهکار مناسب برای رسالت ۸۲ ...

چاره‌اندیشی و بررسی راهکار مناسب برای رسالت ۸۲ هفته آینده انجام می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، صبح امروز حجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بهمراه رمضانعلی فیضی، رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد از خیابان رسالت ۸۲ و محله سیس‌آباد بازدید کردند.

حجت الاسلام بحرینی در این بازدید به گفتگو با خبرنگار ما پرداخت و اظهارکرد: سیس‌آباد و رسالت ۸۲ در خط‌القعر منطقه قرار گرفته و متاسفانه همین امر سبب شده شاهد تجمع فاضلاب و آب های سطحی مناطق اطراف در این محدوده باشیم.

وی با بیان اینکه رسالت ۸۲ از شرایط نابسامانی به لحاظ بهداشتی و منظر شهری رنج می‌برد، گفت: طی بازدید راهکارهای مختلفی برای خروج از شرایط کنونی مطرح شد که باید بررسی شوند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از راهکارها تسریع در اجرای بخشی از شبکه فاضلاب و انتقال آبها از این طریق به کال سیس‌آباد است؛ راه حل های دیگری نیز ممکن است که قابلیت اجرا داشته باشند که در این خصوص شهرداری میتواند نقش‌آفرینی کند.

حجت الاسلام بحرینی در پایان گفت: اواخر هفته آینده جلسه‌ای به منظور بررسی راهکارهای مناسب برای رفع معضل کنونی برگزار خواهد شد تا بتوان شرایط مناسبی برای ساکنان ایجاد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات