تهاتر بخشی از بدهی های چندین ساله شهرداری اراک با بانک شهر

تهاتر بخشی از بدهی های چندین ساله شهرداری اراک با بانک شهر

در نشست مهندس شفیعی شهردار اراک با دکتر درخشنده مدیر عامل بانک شهر کشور و دکتر تابش فر مشاور عالی رییس بانک شهر در امور شهرداری ها،حبیبی مدیر منطقه۶ بانک شهر و کارشناسان همراه، که با حضور نادری نایب رییس شورا، رضایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر، اخوان مشاور عالی شهردار،خراجی معاون مالی و اقتصادی، منصوری زاده مدیر امور مالی شهرداری برگزار شد، پیرامون تعامل و همکاری هرچه بیشتر بانک شهر با مجموعه شهرداری جهت بازپرداخت بدهی های شهرداری ناشی از معوقات اقساط تسهیلات بازخرید اوراق مشارکت (پروژه شهید فردین پور) بحث و بررسی لازم صورت گرفت.
لازم به ذکر است، شهرداری مصمم می باشد تا نسبت به تسویه بدهی ها از طرق مقتضی از قبیل تهاتر با املاک در اختیار، فرصت های قانونی و سایر منابع اقدام نماید.
قطعا تسویه بدهی های چندین ساله شهرداری ،در ادامه روند خدمات رسانی به شهر و شهروندان تاثیر بسزایی دارد چرا که با رفع این دغدغه، توجه مجموعه شهرداری به روند خدمات رسانی بیش از پیش می شود و مدیریت شهری می تواند در پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌های اولویت‌دار پاسخگوی نیاز شهروندان باشد.
همچنین پیشنهاد تهاتر مطالبات بانک شهر و شهرداری اراک با پروژه آفتاب واقع در میدان شهدا از سوی مدیر عامل بانک شهر مطرح گردید و پس از بررسی این پیشنهاد در صورت تصویب شورای اسلامی شهر، اقدام لازم از سوی شهرداری انجام خواهد شد.
در پایان این جلسه، تیم کارشناسی بانک شهر همراه با مدیران شهرداری، از املاک در اختیار شهرداری به صورت میدانی بازدید نمودند.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات