شهردار یزد بر لزوم مشارکت...

شهردار یزد بر لزوم مشارکت...

شهردار یزد در نخستین جشنواره ملی پارچه فجر که در کوچه گذر فرهنگ و هنر مازاری ها برگزار شد بر لزوم مشارکت مردم در ارائه و نگهداری از گالری های شهری تاکید کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - جمال الدین عزیزی در این مراسم با بیان این که مشارکت مردمی بهترین راهکار برای ارائه و نگهداری از گالری های شهری است، اظهار داشت: وجود حیات در بافت تاریخی و همین صنعت نساجی موجب شد که یزد به عنوان میراث جهانی معرفی شود.

شهردار یزد افزود: صنعت نساجی و پارچه بافی در یزد لایه ارزشمند و کمتر شناخته شده است که با این ایده این لایه خود را نشان می دهد.

وی اظهار داشت: در شهرداری سعی شده تا مانند بقیه کارها، فضای این عرصه در هنر را ایجاد کرده و با ایجاد گالری شهری فضایی به وجود آید که این هنر خود را نشان دهد.

گام اول نخستین جشنواره ملی پارچه فجر با شعار ضیافت رنگ، نقش و اندیشه و با هدف ترغیب و تشویق طراحان پارچه برای دستیابی به طراحی نوین، تشویق صنعتگران به تولید ملی، کشف خلاقیت‌های نو در حوزه پارچه و منسوجات، هم اندیشی طراحان پارچه و شناسایی نیرو‌های بالقوه طراحی و معرفی آن‌ها به بازار سه شنبه شب در کوچه گذر فرهنگ و هنر مازاری ها با حضور مسئولان استان یزد برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات