استفاده از روش های نوین برای تنویر افکار عمومی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: باید با انجام اقدامات ابتکاری و استفاده از ظرفیت صدا و سیما، رسانه ها، جراید و فضای مجازی نسبت به آگاه سازی جامعه اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، سید حسن رضوی در نشست شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق که در شرکت آب منطقه ای تهران برگزار شد با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: امیدواریم شرایط آب و برق در تابستان به نحوی پیش برود که با کمترین چالش مواجه شده و بر مشکلات فائق آییم.

وی افزود: افکار عمومی با توجه به وجود اطلاع رسانی های آنلاین و خارج از اراده مسوولان هدایت می شود و با ایجاد موجی از اخبار درست و غلط، اذهان عمومی را کنترل می کنند که همین موضوع نگرانی های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با تاکید بر اینکه شیوه رفتار مسوولان باید به گونه ای باشد که مردم به آنان اعتماد کنند، گفت: ما به عنوان خدمتگزاران باید واقعیت ها را به مردم انعکاس دهیم در این صورت است که می توان با همکاری آنان بر مشکلات موجود  فائق آمد.

وی با اشاره به لزوم همکاری بیشتر میان دستگاه های بین استانی گفت: با توجه به وجود برخی طرح های مشترک تامین آب میان دو استان لازم است استانداران و شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق دو استان برای رفع چالش ها نیز جلساتی داشته باشند تا خللی در روند اجرایی این طرح ها پیش نیاید.

رضوی در پایان با بیان اینکه در روش های اطلاع رسانی و آگاه سازی باید ایده های جدید داشته باشیم، خاطرنشان کرد: باید با انجام اقدامات ابتکاری و  استفاده از ظرفیت صدا و سیما، رسانه ها، جراید و فضای مجازی نسبت به آگاه سازی جامعه اقدام کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات