برگزاری همایش آموزشی روابط عمومی نوین با حضور مدیرکل و معاونین دستگاه های اجرایی استان

برگزاری همایش آموزشی روابط عمومی نوین با حضور مدیرکل و معاونین دستگاه های اجرایی استان


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان , نخستین همایش آموزشی روابط عمومی نوین با موضوع اهمیت و نقش روابط عمومی اثر بخش در عملکرد سازمان‌ها به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی , مسئولین روابط عمومی دستگاه ها , اصحاب رسانه و همچنین پرفسور علی اکبر فرهنگی از چهره ماندگار و پدر مدیریت رسانه‌ای کشور در دانشگاه پردیس قم برگزار شد.
در ابتدای این همایش آقای صالحی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ضمن خیر مقدم به مدعوین , بویژه مدیران دستگاه های اجرایی استان که در این همایش شرکت فرمودند تشکر و قدردانی نمود. ایشان گفت: به طور قطع می توان موفقیت روابط عمومی ها در سازمان را در گرو توجه مدیران دستگاه ها دانست. یقیناً بدون  اهمیت به نقش و رسالت روابط عمومی ها نمی توان تصور کرد سازمانی در عصر حاضر به خوبی بتواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند، .از این رو از مدیران این توقع وجود دارد که مسئولین روابط عمومی ها را با حمایت های همه جانبه خود پشتیبانی کنند.
در ادامه این همایش پرفسور علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار و پدرمدیریت رسانه با توجه به نقش و اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها  اظهار داشت : در روابط عمومی نوین ما باید انتظارات ذی نفعان را مورد توجه قرار دهیم و به سمت کارهای مشارکتی و همکاری پیش برویم ضمن آنکه مدیر موفق باید از تک بعدی خارج شده و چندبعدی فکر کند.

لازم به ذکر است در این همایش آموزشی آقایان: بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان , یزدان پناه معاون پشتیبانی , ملا اسماعیلی معاون بازسازی و مسکن روستایی , صمدی رئیس اداره حراست شرکت داشتند.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات