استان اصفهان پیشتاز در تحویل آماده سازی مسکن مهر به شهرداری ها است

استان اصفهان پیشتاز در تحویل آماده سازی مسکن مهر به شهرداری ها است

مهرآبادی قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر کشور؛
استان اصفهان پیشتاز در تحویل آماده سازی مسکن مهر به شهرداری ها است
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان در سفر یک روزه احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهر به شهرهای شهرضا و دهاقان و تشکیل جلسه در این شهرها مشکلات مسکن مهر این دو شهر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .
مهرآبادی قائم مقام وزیر پس از بازدید از مسکن مهر شهرضا در جلسه ای که برای رفع مشکلات مسکن مهر این شهر در محل اداره راه و شهرسازی این شهرستان برگزار گردید گفت : مسکن مهر شهرضا به مساحت تقریبی ۵۰ هکتار برای تعداد ۱۷۴۹ واحد تعاونی و ۱۶۲۴ واحد سه جانبه پیش بینی و اجرا گردیده است.
وی ادامه داد : تمامی۱۷۴۹ واحد تعاونی تکمیل و تحویل متقاضیان گردیده و از تعداد واحدهای سه جانبه ۱۲۰ واحد باقی مانده که تا پایان مهرماه سال جاری تحویل متقاضیان می گردد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهر افزود : در سطح کشور سیاست کلی این است که مسکن مهر به شهرداری ها تحویل داده شود و در اغلب شهرهای کشور نیز این اتفاق افتاده است .
اصغری مهرآبادی اظهار داشت : در استان اصفهان آماده سازی بیش از ۶۰ سایت مسکن مهر، به شهرداری ها تحویل داده شده که استان اصفهان در کل کشور در این زمینه پیشتاز است .
وی افزود : پس از تشکیل کارگروه و بررسی هزینه های لازم جهت آماده سازی ، سایت مسکن مهر شهرضا نیز تحویل شهرداری خواهد شد .
در ادامه این سفر از مسکن مهر دهاقان نیز بازدید و مسائل و مشکلات این سایت ها که شامل کمبود فضای آموزشی در این منطقه ، عدم وجود سیستم فاضلاب، تقویت سیل بندضلع جنوبی مسکن مهر ، دور کردن دامداری ها از سایت مسکن مهر دهاقان و دفع آبهای سطحی بود مورد بررسی قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات