۲ پروژه شاخص راه و شهرسازی خراسان شمالی در سفر هیات دولت به استان : تکمیل راه ارتباطی بجنورد به جنگل گلستان و اتصال راه ...

۲ پروژه شاخص راه و شهرسازی خراسان شمالی در سفر هیات دولت به استان : تکمیل راه ارتباطی بجنورد به جنگل گلستان و اتصال راه ...

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی خراسان شمالی، علیرضا مصطفی زاده اظهار داشت : در سفر آتی هیات دولت به استان در بحث مصوبات ، سه هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۶ پروژه شاخص و زیر ساختی استان پیشنهاد می شود که البته رویکرد این اداره کل بر آن است این میزان اعتبار بین دو پروژه شاخص تکمیل راه ارتباطی بجنورد به جنگل گلستان و اتصال راه آهن جوین به اسفراین اختصاص یابد تا سریعتر بتوانیم این دو پروژه را به بهره برداری برسانیم .

وی به بحث پروژه های قابل افتتاح در سفر هیات دولت به استان اشاره کرد و افزود : ۷۰ کیلومتر از مسیر بجنورد به جنگل گلستان ، ۴۰۸ واحد مسکن مهر در شهرهای بجنورد و شیروان ، ۴ پروژه بازآفرینی در شهرهای بجنورد و شیروان پروژه های هستند که در این سفر به بهره برداری خواهند رسید و پروژه راه آهن شیروان به بجنورد هم از پروژه هایی است که در این سفر کلنگ آن بر زمین خواهد نشست .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد : ۴ مصوبه در سفر قبلی هیات دولت به استان داشتیم که یکی از این مصوبات احداث بیمارستان شیروان بود که در سال ۹۵ به بهره برداری رسید و ۳ مصوبه دیگر آن هنوز در مرحله اجرایی است .

لازم به یادآوری است دور دوم سفر هیات دولت به استان خراسان شمالی طی روزهای ۲۳ و ۲۴ تیرماه انجام خواهد شد .

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات