راه ۱۰۰ روستای الیگودرز بسته است/ بررسی احتمال مفقود شدن یک زن

راه ۱۰۰ روستای الیگودرز بسته است/ بررسی احتمال مفقود شدن یک زن

غلامرضا آقامیرزایی با اشاره به بارش سنگین برف در شهرستان الیگودرز اظهار داشت: راه های روستایی الیگودرز همیشه با بارش برف بسته می شوند و این موضوع به علت توپوگرافی منطقه و نبود راه دسترسی مناسب به روستاها است .

وی یادآور شد: روستاهای شهرستان الیگودرز کم جمعیت هستند و جادهای نامناسبی دارند .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با تاکید بر اینکه بر اساس اعلام فرماندار الیگودرز دیروز راه دسترسی ۱۷۰ روستای این شهرستان بسته بود، افزود: تاکنون راه دسترسی حدود ۷۰ روستا باز شده و جاده مابقی روستاها همچنان بسته است .

آقامیرزایی خاطرنشان کرد: عوامل راهداری و هلال احمر در منطقه مستقر هستند و تلاش برای بازگشایی محورها ادامه دارد، همچنین اورژانس هوایی ما در این منطقه فعال است .

وی ادامه داد: همچنین بر اساس خبری که از سوی فرمانداری الیگودرز به ما اعلام شده است، یک نفر ادعا کرده در مسیر روستاهای الیگودرز یک خانم مفقود شده است؛ در حال حاضر نیروهای هلال احمر با تجهیزات و سگ زنده یاب به منطقه رفته اند و در حال بررسی موضوع هستند .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: این حادثه در مسیر «زز و ماهرو» به الیگودرز اتفاق افتاده است و اگر خبر صحت داشته باشد امیدواریم فرد مذکور را زنده پیدا کنیم .

منبع: خبرگزاری مهر لرستان
لینک اصل خبر در سایت اداره کل مدیریت بحران استان لرستان

    منبع خبر

    اداره کل مدیریت بحران استان لرستان

    اداره کل مدیریت بحران استان لرستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات