قدردانی کمیته امداد آذربایجان شرقی از شهرداری منطقه ۵ تبریز

قدردانی کمیته امداد آذربایجان شرقی از شهرداری منطقه ۵ تبریز

به گزارش شهریار ، امروز طی مراسمی لوح تقدیر مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان آذربایجان شرقی به شهردار، مسئول امور ارتباطات و مسئول امور فرهنگی و اجتماعی منطقه ۵ تبریز تقدیم شد.

در همین خصوص یونس فاتح معاون اداره کل کمیته امداد استان، لوح تقدیر محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی را به میرعلی اصغر نساج شهردار منطقه ۵ تبریز به پاس مشارکت این منطقه در برگزاری برنامه افطارلیق در ماه مبارک رمضان تقدیم کرد.

شهردار منطقه ۵ تبریز در این دیدار با بیان اینکه برنامه افطارلیق ۲۳ شب در ماه مبارک رمضان با حضور گروه های هنری و استقبال چند هزارنفری شهروندان برگزار شد گفت : بیش از ۱۵۰ دانش آموز بی سرپرست از حمایت مالی و معنوی شهروندان خیر برخوردار شدند.

نساج در ادامه افزود : حضور کارشناسان اداره کل کمیته امداد استان بر اجرای هرچه بهتر این برنامه ها افزوده بود.

همچنین یونس فاتح معاون مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام (ره) استان ضمن قدردانی از مشارکت شهرداری منطقه پنج در کمک به نیازمندان گفت : برنامه افطارلیق که توسط شهرداری منطقه ۵ برگزار شد به علت داشتن اهداف خیرخواهانه در سطح استانی به الگو تبدیل شده است.

وی افزود : در صورتی که در جشن های مردمی که توسط شهرداری ها برگزار می شود به ابعاد خیرخواهانه و کمک به نیازمندان نیز توجه شود با مشارکت شهروندان خیر، بخش مهمی از نیاز محرومین برطرف می شود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم لوح تقدیر مدیر کل کمیته امداد استان به نساج شهردار این منطقه، مهدی حافظ زاده مسئول امور ارتباطات و محمدرضا اکبری مسئول امور فرهنگی و اجتماعی تقدیم شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات