۳ پروژه ورزشی و عمرانی در کاشان به بهره برداری رسید

۳ پروژه ورزشی و عمرانی در کاشان به بهره برداری رسید

احمد شاه بالایی، در آیین افتتاح خانه ورزش اردیبهشت و دیگر پروژه های عمرانی در پنجمین هفته اجرای چلچراغ توسعه اظهار کرد: خانه ورزش اردیبهشت دارای فضای داخلی و بیرونی است که فضای روباز آن دارای ۷۰۰ متر مربع مساحت و ۳۵۰ متر مربع آسفالت است که بقیه آن جدول‌گذاری و بلوک فرش شده است.

وی، کاربری فضای بیرونی خانه ورزش اردیبهشت برای ورزش‌هایی نظیر فوتبال، اسکیت و...را یادآور شد و افزود: فضای داخلی این مجموعه نیز با زیربنایی بالغ بر ۴۵۰ متر مربع دارای دو سالن ورزشی است.

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان، اختصاص سالن ورزش های رزمی و آیروبیک با کف پوش استاندارد در این پروژه ورزشی را متذکر شد و گفت: فضاهای اداری، کلاس های آموزشی، رختکن، سرویس های بهداشتی و... را از دیگر بخش های ایجاد شده در فضای داخلی خانه ورزش محسوب می شود.

به گفته وی، هزینه بهره برداری از این پروژه ورزشی در خیابان کارگر، بیش از ۳ میلیارد ریال بوده است.

شاه بالایی، اجرای پروژه معبر شهید محمدی حدفاصل بلوار خلیج فارس تا خیابان کارگر به عنوان مسیر جایگزین پروژه زیرگذر را خاطرنشان و عنوان کرد: این پروژه به طول ۴۰۰ متر و با عرض ۲۰ متر، با نیم متر خاک برداری و مخروط ریزی و نیز انجام زیرسازی و آسفالت با اعتباری بیش از ۴ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی، بهره برداری از رینگ ترافیکی میدان نوش آباد تا بلوار قطب راوندی(حکمت ۶۹) به عنوان مسیر جایگزین دیگر پروژه زیرگذر و همچنین از پروژه های هفته پنجم چلچراغ توسعه را مورد اشاره قرار داد و گفت: این پروژه با زیرسازی ۳۶ هزار مربع و آسفالت ۲۸ هزار متر مربع با ۳۵ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری می رسد.

شاه بالایی یادآور شد: هزینه پروژه های به بهره برداری رسیده در ماه اخیر در منطقه دو را بیش از ۴۵ میلیارد ریال ذکر کرد و از تلاش های خانواده بزرگ شهرداری به ویژه کارکنان منطقه دو و تعامل معتمدین منطقه قدردانی کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات