برگزاری آموزش ایمنی عمومی ویژه کارکنان فرمانداری کاشان

برگزاری آموزش ایمنی عمومی ویژه کارکنان فرمانداری کاشان

روح الله فدائی، با اشاره به اجرای این دوره در دو نوبت به صورت تئوری و عملی، افزود: در این دوره آموزشی، شناخت انواع طبقات آتش سوزی و نحوه مقابله با آنها، آموزش نحوه ی خروج اضطراری در هنگام آتش سوزی و فرار از دود در ساختمان ها، آشنایی با انواع خاموش کننده هاو نحوه صحیح زمان استفاده از آنها و نکات عمومی ایمنی به شرکت کنندگان، توسط واحد آموزش این سازمان، آموزش داده شد.


فدائی گفت: افزایش آگاهی و آموزش شهروندان و کارکنان ادارات و ارگان ها می توانند آنان را همیارانی در جهت جلوگیری از بروز حوادث تبدیل کند و این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که سازمان آتش نشانی در جهت مشارکت شهروندان ، ادارات ، ارگانها و سازمان های شهرستان، آموزش آنان موفق عمل کرده باشد.
وی درپایان افزود: با اشاره به اعلام فراخوان عمومی طرح " هرشهروند،یک آتش نشان"از دهم آذر۹۷تصریح کرد: اقشار مختلف شهروندان، می‌توانند با ارسال مشخصات خود شامل نام ونام خانوادگی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، شغل و شماره تماس، به سامانه پیامکی سازمان شماره ۱۰۰۰۰۰۱۲۵۰۰۰، مشارکت خود را در این طرح اعلام  تا برنامه ریزیهای  آموزشی صورت پذیرد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان نیز در پایان این دوره آموزشی در جمع کارکنان اظهار کرد: برگزاری این گونه دوره ها بسیار مورد نیاز کارکنان و خانواده های آنان می باشد زیرا هنگام بروز حادثه، بیشترین آسیب ها از عدم آگاهی در برخورد و کنترل بحران ناشی می شود.

علی اکبر مرتضایی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این دوره آموزشی، در زمینه برنامه برای آموزش مداوم کارکنان با بهره گیری از تکنولوژی روز، تاکید کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات