ساختمان آسایشگاه جانبازان امروز در مشهد افتتاح شد

ساختمان آسایشگاه جانبازان امروز در مشهد افتتاح شد

ساختمان آسایشگاه جانبازان امروز در مشهد افتتاح شد

همزمان با میلاد امام رضا (ع) آسایشگاه ویژه جانبازان با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در مراسم افتتاح آسایشگاه جانبازان که با حضور شهردار، رییس کمیسیون ویژه جانبازان و ایثارگران شورای شهر مشهد، رییس بنیاد شهید کشور و جمعی از جانبازان و مدیران شهری برگزار شد، افزود: ۵ سال پیش و باتوجه به قدیمی شدن ساختمان آسایشگاه، کلنگ احداث طرح توسعه آسایشگاه امام خمینی(ره) به زمین زده شد.
وی اضافه کرد: با توجه به تاخیر در تکمیل این پروژه این موضوع از طریق شهردار و شورای شهر پیگیری و با اختصاص اعتبار مورد نیاز آسایشگاه توسط سازمان عمران و با مشارکت شهرداری منطقه ۱۱ تکمیل و آماده بهره برداری شد.
وی اضافه کرد: این مجموعه در زیربنایی حدود ۱۲۰۰ مترمربع و با توجه به نیازهای جانبازان قطع نخاعی از قبیل استخر درمانی، مجموعه استحمام، اتاق استراحت ،فیزیو تراپی و داروخانه با هزینه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.
*تقدیر جانبازان از شهردار و معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران
در ادامه این مراسم مداح، نماینده و مسئول پیگیری امور جانبازان نیز با تقدیر از شهردار و شورای شهر مشهد در احداث این آسایشگاه گفت: می گویند کار را که کرد آنکه تمام کرد لذا از اقدامات و تلاش های شهردار، شورای شهر و معاونت فنی و عمران بابت تکمیل اسایشگاه جانبازان تشکر می کنیم.
وی افزود: جانبازان هدیه ای را تهیه کرده اند که برای تقدیر از تلاش های محمد رضا کلائی شهردار مشهد، خلیل الله کاظمی معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهردار و همچنین محمد حسین ودیعی، رییس کمیسیون ویژه جانبازان و ایثارگران شورای شهر به آنها اهدا می شود.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات