موظف هستیم هر اقدامی را که در توان داریم برای جانبازان انجام دهیم

موظف هستیم هر اقدامی را که در توان داریم برای جانبازان انجام دهیم

موظف هستیم هر اقدامی را که در توان داریم برای جانبازان انجام دهیم

رییس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای شهر مشهد گفت: همه مدیون ایثارگری و جانفشانی جانبازان سرافرازیم و موظف هستیم هر اقدامی را که در توان داریم برای جانبازان انجام دهیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد حسین ودیعی امروز و در مراسم افتتاح طرح توسعه آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) که با حضور شهردار مشهد برگزار شد، افزود: این مجموعه در راستای تسهیل نیازهای درمانی و اقامتی جانبازان عزیز قطع نخاعی احداث شده است.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی آسایشگاه جانبازان از ۵ سال قبل آغاز شده اما نیمه تمام ماند بود، اظهار کرد: مدتی پس از آغاز بکار شورای پنجم با تخصیص اعتبار ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد تومان این پروژه با تلاش های شهرداری مشهد تکمیل شد.
وی تصریح کرد: در ساخت این مجموعه سعی شده بهترین امکانات، تاسیسات و تجهیزات بکار گرفته شود که به عنوان عضوی از شورای پنجم شهر مشهد و رییس کمیسیون ایثارگران و همچنین به عنوان یک جانباز از مدیریت شهری مشهد کمال تقدیر و تشکر را دارم.
ودیعی با اشاره به اینکه این اقدام هدیه کوچکی از سوی مدیریت شهری و شورای شهر مشهد به همه جانبازان سرافراز به ویژه جانبازان قطع نخاعی است، گفت: در کمیسیون ویژه ایثارگران قوانین و مصوباتی را در طول دو سال داشته‌ایم که ناظر بر نیازهای ایثارگران به ویژه جانبازان در حوزه ساخت و ساز و تکریم این عزیزان لست.
رییس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای شهر مشهد به رونمایی از منشور حقوق شهرنشینی اشاره کرد و افزود: این منشور سندی بسیار مترقی است که یکی از محور‌های آن تکریم ارزش‌های ایثار و ایثارگری است که به عنوان یکی از رسالت های مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود: در حوزه سخت‌افزاری کارهای مختلفی در عرصه های گوناگون اعم از پروژه های عمرانی انجام شده است که برخی از پروژه‌ها تکمیل، برخی در حال اجرا و برخی نیز در حال مطالعه است.
وی با بیان اینکه برای سال ۹۸، حدود ۴ هزار میلیارد تومان در بودجه برای پروژه‌های عمرانی مختلف در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: این رقم با دو تبصره که در بودجه لحاظ شده تا ۶ هزار میلیارد تومان نیز قابلیت افزایش دارد.
*تقدیر از شهردار و شورای شهرمشهد
در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید کشور نیز با تقدیر از شهرداری مشهد گفت: امروز شاهد افتتاح مجموعه جدید آسایشگاه توانبخشی جانبازان قطع نخاعی هستیم که از همه مسئولان به ویژه شهردار و شورای شهر مشهد که اقدام به ساخت این مجموعه کرده اند تشکر می کنم.
وی افزود: در حال حاضر ۹۰۰۰ جانباز قطع نخاعی در کشور داریم که باید در راستای رفع مشکلات آنها تلاش کنیم زیرا همه ما به شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده هایشان مدیون هستیم و و باید قدردان ایثارگریهای آنها باشیم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات