شروع ثبت نام آزمون استخدام مشاغل عملیاتی آتش نشانی شهرداریها

شروع ثبت نام آزمون استخدام مشاغل عملیاتی آتش نشانی شهرداریها

رئیس اداره منابع انسانی شهرداری چناران اعلام کرد: به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل آتش نشانی شهرداری ها، آزمون استخدام پیمانی برای چهار رشته شغلی مرتبط با آتش نشانی، ۱۸ مرداد امسال توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
محمدعلی حیدری ادامه داد: سهمیه شهرداری چناران برای رشته شغلی آتش نشان ۶ نفر و رشته شغلی آتش نشان راننده پایه یک ۳ نفر می باشد.
وی افزود: متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند از ۱۰ تا ۱۸ تیر به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و ضمن مطالعه کامل دفترچه راهنما و شرایط و ضوابط مندرج در آن در موعد مقرر ثبت نام کنند.
حیدری خاطرنشان کرد: تمامی مراحل ثبت نام ، دریافت هزینه ، برگزاری و اعلام اسامی قبول شدگان بر عهده سازمان شهرداریهای کشور و جهاد دانشگاهی بوده و شهرداریها هیچ نقشی در این فرآیندها ندارند. لذا از همشهریان عزیزی که متقاضی ثبت نام هستند درخواست می شود صرفا از طریق مراجعه به سایت سامانه آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir اقدام به ثبت نام نمایند.
رئیس اداره منابع انسانی شهرداری در پایان گفت: نظر به اهمیت قدرت بدنی ، آمادگی جسمانی و سرعت عمل در مشاغل عملیاتی آتش نشانی برای نجات جان و مال هم نوعان ، از کلیه قهرمانان ورزشی و نام آوران چنارانی در رشته های مختلف تقاضا می شود در این آزمون شرکت نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات