علی بابایی عضو جدید شورا در چهاردهمین جلسه شورا شرکت کرد.

علی بابایی عضو جدید شورا در چهاردهمین جلسه شورا شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس حمزه نظافت با اعلام این خبر، گفت: در چهاردهمین جلسه از سلسله جلسات هفتگی شورا، ضمن گرامیداشت دهه کرامت از خدمات آقای عبدالعظیم آبروش که به خاطر حضور در عرصه انتخابات مجلس از عضویت شورا استعفا داده اند با اهدای لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.

وی با اشاره به معرفی رسمی عضو جدید شورا از سوی فرمانداری، گفت: در این جلسه اعضای شورا با خیر مقدم به آقای علی بابایی عضو جدید شورا، برای ایشان در خدمت به مردم و شهر چناران آرزوی توفیق کردند.

رئیس کمیسیون درآمد و بودجه شورای شهر چناران، بیان کرد: همزمان با روز شهرداری‌ها و تبریک این روز به مهندس بارویی، گزارش امور جاری و عمرانی از جمله احداث میدان شهید انفرادی، آماده سازی و زیرسازی زمین ترمینال جدید، احداث بلوار امام رضا(ع)، احداث سرویسهای بهداشتی پارک ملت و قرارداد خدمات شهری و میزان پیشرفت هرکدام از این پروژه ها از سوی ایشان به شورا ارائه شد.

عضو شورای شهر چناران اظهار داشت: مقرر شد در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی، کار خرید باکس‌های زباله، نوسازی خودروهای خدمات شهری، جمع آوری سگهای ولگرد، طرح ممیزی شهر و تعهدات غیر عمرانی نیز از سوی شهرداری مورد پیگیری قرار گیرد.

مهندس نظافت گفت: بررسی لوایح و مکاتبات، انجام لایحه شهرداری در خصوص اجاره ۲۵ جایگاه دکه مطبوعاتی طبق نظر کارشناس رسمی دادگستری با ترک تشریفات در جلسه چهاردهم شورا به تصویب رسید و در پایان اعضای شورا میزبان تعدادی از شهروندانی بودند که برای بیان درخواستهای خویش در دفتر شورا حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات