دکتر ناصری: ساختار شهرداری باید اصلاح شود

دکتر ناصری: ساختار شهرداری باید اصلاح شود


به گزارش روابط عمومی وامور‌ بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر«علی ناصری» در دیدار با مجموعه‌ی اداره‌ی سرمایه انسانی شهرداری گفت: فرآیند بهره‌وری کارمندان باید در اولویت برنامه‌های مدیران مجموعه‌ی سرمایه انسانی شهرداری قرار گیرد.
وی اصلاح ساختار شهرداری را ضروری برشمرد و بیان کرد: باید به حجم بالای نیروهای شهرداری به عنوان ظرفیت نگاه کرد و آنها را ساماندهی داد.
به گفته رییس کمیته اجتماعی کمیسیون فرهنگی شورا، وضعیت نیروها باید پایش شود و نیروها براساس سطح تحصیلات، تخصص و میزان مهارت در حوزه‌های مرتبط فعالیت کنند.
وی با بیان اینکه باید دوره‌های آموزشی تخصصی و مرتبط با حوزه فعالیت برای نیروها و مدیران برگزار شود تصریح کرد: اعطای بسته‌های تشویقی بر اساس گذراندن دوره‌های آموزشی و ارزشیابی از نیروها می‌تواند در راستای تعیین تاثیرگذاری دوره‌های آموزشی نقش اساسی داشته باشد.
دکتر ناصری با تاکید بر سنجش بهره‌وری مدیران، نیروها و سازمانهای شهرداری، خاطر نشان کرد: با اجرای این امر، می‌توان بر اساس شاخصهای ارزیابی، نیروهای پرتلاش و خلاق هر حوزه را شناسایی، تشویق و ارتقا داد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز، خواستار ساماندهی وضعیت راننده‌های حجمی شهرداری شد و ابراز کرد: در راستای ارتقای انگیزه‌ی خدمت در بین نیروها باید وضعیت معیشتی آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.
دکتر ناصری بر تشکیل مجتمع رفاهی شهرداری تاکید کرد و افزود: باید مراکزی برای ارائه‌ی خدمات رفاهی مطلوب به نیروها در نظر گرفته شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات