ارتقاء درجه شهرداری گرگان از ۱۰ به ۱۱

ارتقاء درجه شهرداری گرگان از ۱۰ به ۱۱

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود درباره ابلاغ ارتقاء درجه شهرداری گرگان از ۱۰ به ۱۱ اظهار کرد: پس از ۱۰ سال پیگیری‌های مختلف و در چند مقطع متفاوت که ارتقا درجه شهرداری گرگان از ۱۰ به ۱۱ به نتیجه نرسیده بود، خوشبختانه این ارتقا درجه تصویب و ابلاغ شد.

وی ادامه داد: امسال از ابتدای سال پیگیری‌های مداوم و جدی را در این راستا انجام دادیم و در نهایت این ارتقا درجه از سوی وزیر کشور به شهرداری گرگان ابلاغ شد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری‌های کشور از درجه یک تا ۱۲ رتبه‌بندی می‌شوند که ۱۲ متعلق به چند شهرداری محدود در کشور است و تعدادی ازمراکز استان‌ها هم حائز درجه ۱۱ هستند.

دادبود بیان کرد: ارتقاء درجه کمک می‌کند شهرداری گرگان بتواند ساختار سازمانی جدیدی را برای خودش تعریف کند و در حوزه مدیریت شهری اتفاقات خوبی را در این بخش رقم بزند.

وی اضافه کرد: همچنین با این ارتقاء درجه امکان بهره‌مندی بهتر اعتبارات و تسهیلات و حوزه‌های اجرایی در سطح ملی برای شهرداری گرگان قراهم خواهد بود.

شهردار گرگان تصریح کرد: ما امیدواریم در این ساختار سازمانی بتوانیم بخش‌هایی مثل گردشگری، توسعه سرمایه‌گذاری، فناوری و حوزه‌های اصلی که شهرداری با آن درگیر هست را ارتقاء دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات