آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در مشارکت پروژه‌های شهرداری گرگان

آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در مشارکت پروژه‌های شهرداری گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، سردار حسین معروفی امروز در دیدار با شهردار گرگان و اعضای شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: اطلاع‌رسانی خدمات انجام شده برای مردم بسیار مهم است.

وی ادامه داد: مردم باید از تلاش‌های مدیران و دستگاه‌های مختلف مطلع شوند و باید صادقانه و به موقع افکار عمومی را از این اقدامات مطلع کرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: کارهای عمرانی زیادی در شهر گرگان انجام شده که جای تقدیر است و برای مثال پروژه مینی‌پارک‌ها در گرگان اقدامی تحول آفرین است زیرا به صورت مستقیم با بعد تفریحی و آرامش مردم ارتباط دارد.

معروفی بیان کرد: عدم وجود پارک‌ها در محلات نقص مهم در شهر گرگان بود و ایجاد این پارک‌ها به دلیل اینکه اقشار مختلفی از مردم به ویژه کسانی که توان خروج از شهر را ندارند از آن استفاده می‌کنند جز خدمت‌های بزرگ به مردم محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در گرگان افزود: چنین اقداماتی برای مردم ارزش دارد و به دلیل آنکه مردم خدمت و اهمیت اجرای این پروژه را درک می‌کنند حتی اگر مدتی در تردد آنها خللی هم ایجاد شود اعتراضی ندارند چون مفید بودن پس از اتمام پروژه را درک می‌کنند و خدمت را با چشمانشان می‌بینند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: خدمات اجتماعی در نظام اسلامی یک اصل و اولویت اول است چون انقلاب اسلامی را با حضور مردم تعریف می‌کنیم.

معروفی گفت: من خودم را گلستانی می‌دانم و تا زمانی که در این استان حاضر باشم به رسالت و وظیفه‌ام نسبت به مردم این استان عمل خواهم کرد و سعی می‌کنم هر جایی که هستم زبان مردم این استان باشم و از حق مردم این استان دفاع کنم.

وی تاکید کرد: گرگان نمادی از زیبایی استان گلستان است و وظیفه شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان وظیفه سنگین و حتی استانی است و نباید نگاه‌ها در گرگان تنها معطوف به این شهر باشد و باید نگاه‌ها استانی باشد.

فرمانده سپاه نینوا با تقدیر از اقدامات شهرداری گرگان در حوزه نظافت شهری تصریح کرد: ما باید دادخواه مردم باشیم و مردم به ما تکیه کنند آنوقت دشمن در آسیب زدن به این مردم و نظام ناکام خواهد بود.

معروفی گفت: پیوست فرهنگی و اجتماعی یکی از نیازهای مهم پروژه‌ها در سطح کشور است و در راستای پیوست فرهنگ و اجتماعی می‌توان مردم را مشارکت داد و با این اتفاق مردم خود را در توسعه شهر دخیل می‌دانند.

وی متذکر شد: اساس اقدام فرهنگی مهربانی است و باید با مهربانی در کنار جوانان باشیم و بتوانیم جوانان را از آسیب‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی حفظ کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر ضرورت توجه به ایده‌ها و توانمندی جوانان، تصریح کرد: اگر شهرداری در مباحث کلان اقتصادی و عمرانی نیازمند مشارکت و حضور قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) وجود دارد، ما آمادگی کامل داریم که در این راستا مشارکت کنیم.

معروفی در خصوص اقدامات انجام شده در سیل گلستان، گفت: خوشبختانه شهرداری گرگان در زمان وقوع سیل در امدادرسانی به خوبی در آق‌قلا حاضر شد و این حضور بسیار زیبا بود.

وی بیان کرد: این حضور با نگاه انقلابی انجام شد که جای تقدیر دارد و پس از سیل نیز همه باید تا زمانی که مردم در وضعیت مطلوب زندگی قرار گیرند کمک کنیم.

گفتنی است، در پایان این جلسه، فرمانده سپاه نینوا گلستان با اهداء لوح تقدیر از دکتر دادبود شهردار گرگان در راستای مدیریت جهادی و توجه به توسعه همه جانبه مناطق مختلف شهر گرگان تقدیر کرد.

آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در مشارکت پروژه‌های شهرداری گرگان

آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در مشارکت پروژه‌های شهرداری گرگان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات