نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان

نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان



مهندس آقازاده در نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که با حضور معاونین استانداری، مهندس شفیعی شهردار اراک، آجرلو عضو شورای اسلامی شهر، فرمانده سپاه استان و سایر مسوولین استانی برگزار شد، بیان داشت:موزه دفاع مقدس نماد بزرگ و گنجینه‌ای از ۸ سال دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی در برابر هجمه‌های دشمن است.
وی تاکید نمود:در این حوزه شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک و دیگر دستگاه‌های مرتبط باید با جدیت وارد میدان شوند و پای کار باشد تا کمک به تسریع در تکمیل و افتتاح این موزه که گنجینه بزرگی است انجام شود.
ایشان همچنین گفت:شهرداری اراک باید تحقق تعهداتی که در مورد همکاری و تکمیل این موضوع دارد در دستور کار قرار دهد و نسبت به موضوع توجه داشته باشد.
مهندس آقازاده در ادامه گفت: کارها باید به نحوی پیش رود که با وجود مسائل مطرح شده از سوی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، حداقل تا دو ماه آینده این طرح به شرایط مطلوب برسد و شاهد پیشرفت مطلوب فیزیکی در این حوزه باشیم.
وی افزود:از منابع اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل این موزه بودجه در نظر گرفته شده است.
مهندس شفیعی شهردار کلانشهر اراک در این نشست گفت: اجرای دیواره ها، کف فرش و فضای سبز، سه تعهد مجموعه شهرداری اراک در پروژه باغ موزه دفاع مقدس می باشد که با جدیت موارد مذکور را به پایان خواهد رساند.
همچنین در این نشست اجرای ۷۵۰ مترطول جدولگذاری و حفر ۵ حلقه چاه در باغ موزه دفاع مقدس، در تعهدات شهرداری اراک در این پروژه قرار گرفت.
لازم به ذکر است، باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع طراحی شده که هشت هزار متر مربع آن زیربنای فرهنگی است.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات