اعضای شورای شهر اردکان در بازدید از تفرجگاه آبشار:...


“شنیدن کی بود مانند دیدن”
اعضای شورای شهر اردکان در سفر یک روزه خود به شهرستان بافق از اماکن گردشگری این شهر بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق؛ رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر اردکان در بازدید از پارک آبشار با بیان اینکه وصف پارک آبشار را قبلا شنیده بودم اما “شنیدن کی بود مانند دیدن” گفت: احداث این مجموعه بزرگ در دل کویر کاری زیبا ، لطیف و روح پرور است .
عباس امیری افزود: یکی از وظایف شهرداری ها که اصولا کمتر مورد توجه قرار گرفته است ایجاد فرصت و زمینه غنی سازی اوقاف فراغت مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان می باشد که خوشبختانه در شهرداری بافق به این موضوع پرداخته شده است.
وی بیان داشت : مجموعه پارک آبشار از لحاظ زیست محیطی به خاطر کاشت درختان و گونه های گیاهی سازگار با اقلیم منطقه فضا را تلطیف کرده و نقش تاثیر گذاری در جلوگیری از آلودگی هوا و پراکندگی ریزگرد ها دارد
این عضو شورای اردکان درخصوص پیش بینی احداث مجموعه حیات وحش در مجتمع تفرجگاه آبشار بافق تصریح کرد : این مجموعه با توجه به وسعت و ظرفیت مناسبی که دارد ایجاد مجموعه حیات وحش را در خود می طلبد زیرا برای همزیستی انسان با حیوانات، ایجاد یک مجموعه حیات وحش در این شهر نیاز است.
عضو شورای شهر اردکان هدف از این مسافرت را کسب تجربه عنوان کرد و افزود : قرار است در شهر اردکان پروژه ای احداث شود و ما در این سفر قصد داریم از تجارب بافقی ها استفاده کنیم و برای پروژه مورد نظر شورا ی شهرمان، الگو برداری کنیم.
شهرام گل، رییس کمیسیون عمران شورای شهر اردکان نیز در این سفر به کویری بودن شهر بافق اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد و توسعه مطلوب فضای سبز شهری بافق از جمله تفرجگاه آبشار موجب کاهش دما شهر شده و تصور می کنیم به یکی از شهرهای خوش آب و هوای کشور سفر کرده ایم.
شایان ذکر است: تا کنون مدیران مختلفی از شهر های کشور برای بررسی و کسب تجارب شهرداری بافق از پروژه‌های شهری بافق بازدید کرده اند. لینک اصل خبر در سایت شهرداری بافق

    منبع خبر

    شهرداری بافق

    شهرداری بافق

    شهرداری بافق یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر بافق می باشد

      نظرات