همزمان با هفته عفاف و حجاب در دهه کرامت، کارگاه آموزشی عفاف و حجاب...

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران در این کارگاه آموزشی که با موضوع عفاف و حجاب فریضه‌ی الهی و سیره ی فاطمی روز سه شنبه ۱۷ تیرماه برگزار شد ابتدا آقای موسی نامدار جانشین مدیرعامل آب منطقه ای مازندران با تبریک این دهه مبارک و ابراز خرسندی از برگزاری چنین کارگاه های آموزشی به معنای کلمه عفاف اشاره کرد و گفت: عفاف به معنای پاکدامنی و پرهیزگاری است اما آنچه که مهم است این است که وقتی از عفاف و حجاب فاطمی حرف میزنیم از چه سخن می گوییم. درواقع هدف ما سیر از ان حالت بالقوه به حالت بالفعل است و انسان تلاش می کند تا دائما از چیزی که هست به چیزی که باید بشود تغییر کند. در بحث حجاب مهم ترین رکن مصونیت است. در واقع میل به مصونیت در وجود انسان شکل خواهد گرفت و عفاف نیل به مصونیت است و اگر بخواهیم فاطمی باشیم اول باید حافظ عفاف و بعد حجاب خود باشیم.

ایشان در ادامه با اشاره به روایتی از حضرت فاطمه (س) و زندگینامه حضرت موسی (ع) و نقش پررنگ زنان در زندگی انبیاء تصریح کرد: زن مظهر جمال خداوندی است و زنان با رعایت حجاب و عفاف همواره به جمال خداوندی نزدیکتر خواهند بود.

وی در پایان با اشاره به ارزش و عفت بانوان گفت: ارزش واقعی زمانی معنا پیدا خواهد کرد که زیبایی ظاهر و باطن همزمان حفظ شود و جمال خداوندی در وجود زن نمود پیدا کند.
لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای مازندران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای مازندران

    شركت آب منطقه‌ای مازندران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات