تکریم و معارفه مشاور مدیرعامل در امور بانوان شرکت آب منطقه ای...

همزمان با دهه کرامت ،مراسم تکریم و معارفه مشاور مدیرعامل در امور بانوان شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با حضور مدیرعامل و بانوان این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی، در جلسه تکریم و معارفه مشاور مدیرعامل در امور بانوان شرکت که در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و دهه مبارک کرامت برگزار شد،"حسین امامی" مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ، ضمن گرامی داشت این ایام و ارج نهادن به مقام دختران و بانوان ،اظهار داشت: تلاش کرده ایم که فرصت های برابر را در اختیار همه همکاران بخصوص بانوان شرکت قرار دهیم.

وی به توانمندی همکاران بانو اشاره کرد و گفت: بانوان در سطح شرکت به لحاظ تحصیلی و نیز مدیریتی از جایگاه خوبی برخوردارند و بایستی با همدلی ،همراهی و برنامه ریزی منسجم ،فرصت هایی ایجاد کنیم که با بهره گیری از آن در جهت اهداف مان پیش برویم.

امامی با بیان اینکه بانوان هم درخانه و هم در سازمان عهده دار مسئولیت هستند،خاطر نشان ساخت: تلاش ما بر این است که با تصمیم گیری های مناسب و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان ،دغدغه های آنان را به حداقل برسانیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از توانمندی و تلاش های"مهدیه سادات علمدار"مشاور سابق در امور بانوان،"هدی موسی زاده " مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب  شرکت را به عنوان مشاور جدید امور بانوان برگزید.

موسی زاده ضمن تشکر از زحمات و تلاش های مشاوران گذشته، از اعتماد مدیرعامل شرکت در واگذاری این مسئولیت اجتماعی تشکر کرد و گفت: برای ایفای درست وظیفه مشاور مدیرعامل در امور بانوان خواهان حمایت مدیران ارشد از یک سو و حمایت و همدلی بانوان همکار از سوی دیگر هستم.

وی همچنین از همه بانوان خواست با توجه به امکانات فراوانی که طی دهه های گذشته برای رشد و تعالی دختران و بانوان فراهم شده است از ظرفیت و توانمندی های وجودی خود برای ارتقا و افزایش این امکانات استفاده نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات