دومین نشست امور زنان و خانواده شرکت آب منطقه ای ایلام با هدف...

دومین نشست بانوان شرکت آب منطقه ای ایلام در تاریخ ۹۸/۰۴/۲۲، به ریاست جناب آقای مهندس پوراحمد،مدیرعامل محترم شرکت و با حضور اعضای محترم هیئت مدیره و مدیران شرکت، با هدف بزرگداشت دهه کرامت، در محل سالن جلسات برگزار گردید.

جناب آقای مهندس پوراحمد، مدیرعامل محترم شرکت، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشتند، ، دهه اول ماه ذی­ القعده بنام دهه کرامت نامگذاری شده است که با ولادت حضرت معصومه(س)، آغاز و با ولادت امام رضا(ع) ، پایان می یابد، یادآور عشق و فداکاری حضرت معصومه(س) به برادر بزرگوارشان است که برای ما قابل تقدیس و احترام است.

وی افزود: معرفت افزایی و اخلاق اجتماعی یکی از مهمترین دغدغه­های امروز جامعه است، که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل محترم شرکت ادامه دادند:  هرچند که امروزه  زنان ما در اجتماع دارای نقش پررنگ­تری هستند، نباید از نقش اصلی خود که همانا محور اصلی خانواده بودن است، غافل شوند. وی ادامه داد: زنان جامعه ما می­بایست با بهره گیری از سیره اهل بیت و الگوسازی از عشق حضرت معصومه(س) به برادر بزرگوارشان، بیش از پیش، به خانواده­هایشان، عشق بورزند و الگوهای مناسبی در زمینه اعتلای فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باشند.

مهندس پوراحمد: در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد ارزشمند بانوان، در جهت پیشبرد اهداف شرکت، از بانوان همکار دعوت نمودند، به بیان نکته نظرات و ارائه مسائل و مشکلات در حوزه­های مورد عمل خود بپردازند.

جلسه با بیان مسائل، مشکلات و ارائه راهکارهایی در جهت بهبود عملکرد شرکت در حوزه های کاری بانوان شرکت، ادامه یافت و پس از ارائه راهکارهای مناسب توسط مدیرعامل محترم و مدیران حاضر در جلسه، نتایج بسیار مطلوبی در این زمینه حاصل شد.

در خاتمه جلسه بسته­ فرهنگی تهیه شده، توسط مدیرعامل محترم  شرکت به بانوان همکار اهداء، و از ایشان تقدیر بعمل آمد.

جلسه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای ایلام

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای ایلام

    شركت آب منطقه‌ای ایلام یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات