دیدار نماینده محترم استان با معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای...

جناب آقای مهندس کاظم زاده نماینده محترم مردم استان ایلام به منظور بررسی مسائل و مشکلات مربوط به حوزه آب استان با جناب آقای مهندس پوراحمد رئیس محترم هیئت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران حوزه ستادی شرکت آب منطقه ای ایلام در روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۴/۱۹ راس ساعت ۱۴ در محل سالن جلسات شرکت دیدار نمودند.

در ابتدای جلسه آقای مهندس پوراحمد مدیرعامل محترم شرکت آب منطقه ای ایلام ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به آقای مهندس کاظم زاده نماینده محترم مردم استان ایلام به تشریح وضعیت کلی سیمای منابع و مصارف آب استان، پروژه ها و طرح های عمرانی،سدها و تاسیسات آبی دردست مطالعه، اجرا و بهره برداری، اعتبارات و همچنین تشریح اقدامات بسیار موثر وزارت نیرو در حوزه ی تامین آب، مدیریت سیلاب، ساماندهی رودخانه ها و ... در استان نمودند و ضمن تشکر از پیگیری های نمایندگان محترم در استان در زمینه رفع مسائل و مشکلات مربوط به طرح های عمرانی حوزه آب، خواستار حمایت بیش از پیش نمایندگان محترم مجلس در زمینه افزایش اعتبارات به منظور تسریع در روند عملیات اجرایی سامانه گرمسیری، سد میمه، سد شهدای ایلام (گلال)، سد مخزنی و شبکه آبیاری و زهکشی سیکان و سایر پروژه ها و طرح های عمرانی در سطح استان شدند. سپس معاونین و مدیران حاضر در جلسه به بیان مسائل و مشکلات موجود در حوزه های تخصصی خود در زمینه های مربوط به اعتبارات، طرح ها و پروژه ها، حفاظت و بهره برداری، منابع انسانی و ... پرداختند.

در ادامه، آقای مهندس کاظم زاده نماینده محترم مجلس در استان از مهندس پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام و مجموعه همکاران در خصوص فعالیت های صورت گرفته و عملکرد مناسب شرکت آب منطقه ای ایلام در زمینه پروژه ها و طرح های عمرانی تقدیر و تشکر نمودند. ایشان با اشاره به وجود مباحث و مسائل بسیار زیاد حوزه آب به عنوان کلید توسعه پایدار و انتظارات و خواسته های مردمی در زمینه های مربوط به تامین آب بر لزوم تلاش بیش از پیش مجموعه همکاران شرکت آب منطقه ای و پیگیری و حمایت نمایندگان مجلس در استان در راستای تسریع در روند پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی و مسائل مربوط به تخصیص آّب و رفع موانع و مشکلات تاکید نمودند.

ایشان همچنین عملکرد شرکت آب منطقه ای ایلام را در خصوص سیل حادث شده در فروردین ۹۸ را مثبت ارزیابی نموده و بر بازسازی و مرمت شبکه های آبیاری و زهکشی، ایستگاه های پمپاژ، رودخانه ها و ... که در جریان سیل خسارت دیده اند تاکید نمودند.

در ادامه جناب آقای پوراحمد مدیرعامل محترم شرکت آب منطقه ای ایلام ضمن جمع بندی مباحث مطروحه، از توجه ویژه جناب آقای کاظم زاده نماینده محترم مردم استان به مقوله آب تقدیر و تشکر نمودند.

جلسه راس ساعت ۱۵:۳۰ باذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه پذیرفت.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای ایلام

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای ایلام

    شركت آب منطقه‌ای ایلام یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات