جلسه ارزیابی منشور حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در شرکت آب منطقه ای...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، جلسه ارزیابی منشور حقوق شهروندی و عفاف و حجاب با حضور ارزیابان و کارشناسان استانداری زنجان و اعضای شورای عفاف و حجاب شرکت آب منطقه ای زنجان و با حضور مدیرعامل این شرکت در سالن شهید شهریاری، برگزارشد.

در ابتدای این جلسه،مهندس رضاپور مدیرعامل این شرکت،ضمن خیرمقدم به میهمانان و اعضای جلسه،اظهار داشت :انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش هاست و برای صیانت از ارزش ها نیز باید از ابزارهای سنجش مانند ارزیابی دستگاههای اجرایی در زمینه رعایت حقوق شهروندی، عفاف و حجاب و .... استفاده نمود.

در ادامه، مهندس حسین پور با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در زمینه های حقوق شهروندی و عفاف و حجاب و برنامه ها و محورهای مربوطه اظهار داشت:این شرکت در زمینه های مرتبط با حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در قالب ۹ برنامه  و ۲۸ محور و عفاف و حجاب ۱۰ برنامه و ۳۲ محور در تلاش بوده در حد ممکن توانسته است این موضوع را به سرانجام مقصود برساند.

سپس مهندس طاهری ،دبیر کمیته سلامت اداری و مبارزه با رشوه و خانم امیدوار،دبیر کمیته عفاف و حجاب ، عملکرد یکساله شرکت را در زمینه های مذکور در قالب پاور پوینت ارائه و تشریح نمودند.

در ادامه معاونتهای تخصصی شرکت نظرات خود را در زمینه اجرای برنامه ها و محورهای دستورالعمل واصله در رابطه با حقوق شهروندی و عفاف و حجاب مطرح کرده و به انجام بهینه امور در شرکت اشاره نمودند.

سپس سرپرست ارزیابان استانداری با اشاره به اینکه ارزیابی ها طبق مصوبات شورای فرهنگی و هماهنگ با شاخص های سازمان بازرسی کشور صورت می گیرد ، با بررسی و استماع گزارشات واصله،اظهار داشت :هدف از تشکیل چنین جلساتی در خصوص وظایف و رسالت هر دستگاه اجرائی ،جمع بندی عملکرد دستگاهها و انعکاس آن به مسئولین استانی و کشوری می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات