آسمان کشور تا جمعه بارانی و پس از آن آفتابی است

آسمان کشور تا جمعه بارانی و پس از آن آفتابی است

www.BanaNews.irمدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که بارش باران تا روز جمعه در کشور ادامه دارد، گفت: از هفته آینده دمای هوا در کشور افزایش می‌یابد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) پرویز رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی، افزود: طی روزهای سه‌شنبه تا جمعه در برخی نقاط کشور ناپایداری هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،‌اردبیل،دامنه‌های جنوبی و شمالی البرز در استان‌های گیلان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، مازندران، گلستان و مناطق شرقی زاگرس استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال بختیاری،اصفهان، مرکزی و قم شرایط ناپایداری به صورت وزش باد، رعد و برق همراه با بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود از روز شنبه هفته آینده در روزهای تعطیل آسمان کشور صاف باشد.

رضازاده در ادامه بیان کرد: از هفته آینده شاهد افزایش دمای هوا در کشور و پس از آن در تهران خواهیم بود.

وی درباره وضعیت هوای پایتخت نیز گفت: شدت وزش باد و بارش باران در روز چهارشنبه در تهران شدت می‌گیرد و پس از آن هوا صاف می‌شود اما افزایش دما را هم خواهیم داشت که خیلی محسوس نیست.

رضازاده با اشاره به این‌که بارش باران تا روز جمعه در کشور ادامه دارد، گفت: پس از آن در هفته آینده هوا در کشور گرم می‌شود.

وی گفت: طبق پیش‌بینی‌ها دمای هوای در تهران در هفته آینده ۳۵ تا ۳۶ درجه سانتیگراد باشد.

 

 

    نظرات