۹۵درصد خدمات شرکت آبفار استان زنجان غیرحضوری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: با راه اندازی میز خدمت در راستای تکریم ارباب رجوع تنها ۵ درصد خدمات این شرکت بصورت حضوری انجام می شود و این تعداد هم کسانی هستند که برای اولین بار جهت دریافت خدمات به شرکت مراجعه می نمایند.

رضا کابلی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد مراجعین ما مشترکین روستایی می باشند، تصریح کرد: با تشکیل میز خدمت سعی گردیده تا حدامکان از رفت و آمد غیرضروری و حضور فیزیکی ارباب رجوع در دریافت ارائه خدمات کاسته شود و ارائه خدمات به سوی الکترونیکی سوق داده شود.

وی گفت: راه اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، خدمتی شایسته به روستاییان و مراجعین می باشد و با برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌توان راه های ارتباطی خوبی بین مردم و مسئولین جهت رفع مشکلات ایجاد کرد.

این مقام مسئول افزود : جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع از مهمترین وظایف مسئولین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان است که مستقیما با مردم و مراجعین سر و کار دارند.

کابلی خاطرنشان ساخت: ارائه خدمات به‌­موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقای رضایت­‌مندی آنان از اهداف مهم شرکت آبفار می باشد.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی به سامانه ۱۵۲۳(سامانه حوادث) نیز تحت نظارت میز خدمت قرار دارد، یادآور شد: مشترکین محترم روستایی می توانند در صورت بروز هرگونه حادثه اعم از شکستگی، قطعی آب و ... با سامانه شبانه روزی ۱۵۲۳ تماس و حادثه را اعلام نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان یک شرکت در شهر زنجان می باشد

      نظرات