اختتامیه چهارمین دوره از جشنواره روابط عمومی های برتر استان خوزستان:عنوان دوم به روابط عمومی آبفا روستایی خوزستان تعلق گرفت

عنوان دوم به روابط عمومی آبفا روستایی خوزستان تعلق گرفت

آیین اختیامیه چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر خوزستان جشنواره سلام، با حضور استاندار برگزار شد و روابط عمومی آبفا روستایی خوزستان موفق به کسب عنوان دوم در این جشنواره شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان دانیال احمدی گفت: این عنوان با تلاش مستمر مجموعه روابط عمومی در همه بخش های این اداره به دست آمده است.

رییس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان ادامه داد: روابط عمومی آبفا روستایی خوزستان بواسطه ارتباط مطلوب با رسانه ها، فعالیت های فرهنگی تاثیر گزار و توجه ویژه به کارهای برون و درون سازمانی و فعالیت در زمینه آموزش اهالی شریف روستایی در اصلاح الگوی مصرف موفق به کسب این عنوان شده است.

احمدی یادآور شد: اصلی ترین هدف در مجموعه روابط عمومی آبفا روستایی توجه ویژه به جایگاه روابط عمومی است که قطعا در تاثیرگزاری، فرهنگسازی و اطلاع رسانی رسالت خطیر و غیر قابل انکاری بر عهده دارد.

وی بیان کرد: امید است روند رو به رشدی که در این مجموعه طی سال های اخیر بوجود آمده همچنان ادامه داشته باشد و شاهد افتخار آفرینی های بیشتر در سطح کشور باشیم.

گفتنی است ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان خوزستان توسط هیاتی متشکل از اساتید و متخصصین مجرب و مطرح شکوری انجام پذیرفت.

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE FA لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات