تاکید بر سرعت بخشی در پروژه ابرسانی به ۳ روستای شهرستان دزفول

اعتبارات صندوق توسعه ملی آبرسانی به روستاها را متحول کرد:

تاکید بر سرعت بخشی در پروژه ابرسانی به ۳ روستای شهرستان دزفول

در دیدار نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی با سرپرست آبفا روستایی خوزستان بر سرعت بخشی به روند اجرای پروژه ابرسانی به روستاهای میدان شهرستان دزفول تاکید شد.

نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان گفت: با تامین اعتبار از صندوق توسعه ملی می تواسنت اتفاقات بسیار خوبی در حوزه آب روستایی در سطح استان خوزستان رخ دهد که البته تا اینجای کار شاهد تحولات خوبی در حوزه آبرسانی به روستاها بوده ایم.

عباس پاپی زاده ادامه داد: پروژه آبرسانی به روستاهای میدان که شامل ۳ روستا است و جمعیتی بالغ بر ۸ هزار نفر را تحت پوشش دارند، از محل صندوق توسعه ملی تامین اعتبار می شود که پیشرفت فیزیکی آن تا کنون به کندی پیش رفته و انتظار می رود مجموعه آبفا روستایی خوزستان نسبت به سرعت بخشی در تکمیل آن تلاش ویژه داشته باشند.

در ادامه این نشست سرپرست آبفا روستایی خوزستان با اشاره به پیگیری های مجدانه نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در جهت تحقق تخصیص اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به پروژه آبرسانی روستایی گفت: اعتبارات تخصیص داده شده از محل صندوق توسعه ملی شرایط آبرسانی به روستاها را بخوبی ارتقا بخشید.

عادل حرباوی بیان کرد: دلیل اصلی توقف و یا کند شدن پیشرفت فیزیکی پروژه های آبرسانی نبود اعتبارات لازم است و با توجه به اینکه هزینه های برآورد شده در آن زمان به نسبت شرایط فعلی بصورت قابل توجه افزایش یافته است، این پروژه ها را دچار مشکلاتی کرده است.

وی بیان کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای میدان شهرستان دزفول در اولویت کاری قرار دارد و عملیات اتمام و بهره برداری از آن با تلاش مجموعه آبفا روستایی در تامین اعتبار و لوله های مورد نیاز بزودی انجام می گیرد.

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE FA لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات