برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام در آبفا روستایی خوزستان

نشست مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آبفا روستایی خوزستان با حضور اعضای این مجمع و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان عادل حرباوی گفت: این نشست با هدف ارایه گزارش عملکرد شرکت در حوزه های مختلف مالی و بررسی وضعیت آبرسانی به روستاها برگزار شد.

حرباوی ادامه داد: ادامه پروژه های آبرسانی روستایی که اعتبار آنها از طریق اعتبارات داخلی، استانی و صندوق توسعه ملی تامین می شود از دیگر بخش های این جلسه بود.

سرپرست آبفا روستایی خوزستان با اشاره به برنامه های شرکت در اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: ارتقاء بهره وری، شناسایی و ساماندهی انشعابات غیر مجاز و ترویج اصلاح الگوی مصرف مهمترین اهداف و برنامه های مجموعه آبفا روستایی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توجه ویژه به درآمدزا کردن شرکت اظهار کرد: تاکنون در این شرکت نگاه صرف دولتی حاکم بوده و توجهی به موضوع افزایش درآمد در حد قابل توجه وجود نداشته است، اما شرایط مالی به گونه ای است که می بایست نگاه تغییر پیدا کرده و همه توان در جهت افزایش درآمدهای حاصل از تولید و فروش آب بکار گرفته شود.

حرباوی با اشاره به وجود ۲۵ هزار انشعاب غیر در سطح روستاهای استان خوزستان گفت: جمع آوری انشعابات غیر مجاز در آبرسانی به روستاها بنحو مطلوب و افزایش درآمدهای شرکت بطور مستقیم تاثیرگزار است.

در بدو ورود به مجموعه آبفا روستایی خوزستان افزایش درآمدهای شرکت اولویت کاری قرار گرفت، لذا تا کنون به نسبت سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی درآمد محقق شده که این روند تا چشم انداز پیش بینی شده ادامه خواهد یافت.

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE FA لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات