بازدید نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس از امور آبفار نیشابور

بازدید نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس از امور آبفار نیشابور

نماینده مردم شهرستان های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از امور آبفار نیشابور، از نزدیک در جریان روند تامین آب شرب مردم روستاهای این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، نماینده مردم شهرستان های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید، با قدردانی از اقدامات امور آبفار نیشابور در راستای تامین آب شرب روستاییان، انجام این بازدیدها را در جهت آشنایی مدیران و مسئولین مفید ارزیابی کرد.

مدیر امور آبفار نیشابور نیز به ارائه گزارشی از وضعیت آب شرب مردم روستاهای این شهرستان پرداخت و از تحت پوشش داشتن حدود ۱۵۳هزار نفر در قالب بیش از ۶۲ هزار مشترک در ۳۵۷ روستا خبر داد.

فرهاد ذوالجناحی خشکسالی های اخیر و برداشت بی رویه از سفره های آب زیرزمینی را از مهم ترین علل بحران کم آبی در نیشابور برشمرد و گفت: تمام سعی ما بر این است تا مشکلات در حوزه آب شرب روستایی را به حداقل برسانیم.

ذوالجناحی تصریح کرد: در پایان مشکلات کم آبی مجتمع شامکان مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد هر شهرستان بسته به حوزه بهره برداری خود و با توجه به اینکه نیشابور ۶ روستا، سبزوار ۱۴ روستا و کاشمر ۸ روستا و با تعداد ۷۰۰۰ اشتراک از این مجتمع بهره برداری می نمایند جهت پایداری مجتمع و تامین آب کلیه مشترکین به صورت شبانه روزی و تامین اعتبار جهت اصلاحات صورت پذیرد که سهم نیشابور از این سرفصل پیشنهاد گردید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات