بهره برداری از آبرسانی به ۳۱ روستا و آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۹ روستا با حضور وزیر نیرو در استان اصفهان

کلنگ زنی فاز اول عملیات اجرایی مجتمع روستایی برزاوند شهرستان اردستان با حضور وزیر نیرو صبح روز چهارشنبه ۲۹ خرداد انجام شد. در این مراسم، وزیر نیرو صبوری ، بردباری و استقامت را از ویژگی های بارز و تحسین برانگیز مردم منطقه اردستان دانست و گفت: بهانه این سفر، شروع عملیات اجرایی طرح مهم و موثر آبرسانی به ۱۹ روستای اردستان است و انشااله با تلاش همکاران در شرکت آب وفاضلاب این طرح در سریعترین زمان به بهره برداری می رسد و ۷۵۰۰ نفر جمعیت دائم وغیردائم این منطقه از آب شرب وسالم وپایدار بهره مندمی شوند.
وزیر نیرو اظهار داشت: از آغاز دولت تدبیر و امید تاکنون دراستان اصفهان تعدادقابل توجهی طرح دربخش آب و برق درشهر و روستا به بهره برداری رسیده است. وی ادامه داد: در حال حاضر نیز ۲۰۷ پروژه در استان اصفهان توسط شرکت های وزارت نیرو با اعتباری افزون بر ۸هزارو ۷۰۰میلیاردتومان اجرامی شود که برخی طرح ها درمرحله آغاز و برخی طرح ها در مرحله اتمام است. اردکانیان افزود: به طورمتوسط ۶۳ درصد این طرح ها دراستان پیشرفت داشته اند که به یاری خدا تا پایان دولت تدبیر و امید به ثمر می رسد.
دکتر اردکانیان با بیان اینکه دولت دوازدهم موفق شده طرح های مهمی رادرجای جای کشور به ثمر برساند خاطرنشان کرد: از در دولتهای یازدهم و دوازدهم تاکنون بسیاری از روستاهای کشور دارای شبکه آبرسانی شده واین اقدام در دو سال باقی مانده سرعت بیشتری پیدا خواهدکرد.

ظهر چهارشنبه نیز وزیر نیرو با حضور در روستای نیوان نار شهرستان گلپایگان، فاز اول طرح بزرگ آبرسانی به ۴۱ روستای شهرستان گلپایگان را با حضور در منزل یکی از شهدای سرافراز این روستا افتتاح کرد.
دراین مراسم وزیر نیرو گفت: با پیگیری های دولت و حمایت های مقام معظم رهبری، ازسال ۹۲ تاکنون شش ونیم میلیون نفرجمعیت روستایی را از آب شرب سالم و پایدار بهره مند کردیم و تا دوسال آینده این میزان به ۹میلیون نفر خواهد رسید.
اردکانیان تصریح کرد: ازسال ۹۲ تاکنون هر هفته ۳۰ روستا ازشبکه آب سالم وبهداشتی بهره مند شده است. وی با قدردانی از پیگیری های نماینده مردم شهرستان گلپایگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی برای تامین آب شرب مردم منطقه گفت: آبرسانی به روستاها ازاولویت های دولت یازدهم ودوازدهم است و امیدوارهستیم در مدت باقی مانده از دولت دوازدهم این پشتیبانی ها برای اجرای طرحها ادامه داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات