لزوم صرفه جویی در مصرف آب

لزوم صرفه جویی در مصرف آب

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر مصرف بهینه آب، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان تاکنون هیچ یک از شهرهای استان با مشکل قطعی آب مواجه نشده است.

قدرت الله بیگلری روز چهارشنبه در دیدار از ایرنا مرکز شهرکرد اظهار داشت: با این وجود اگر مردم به مصرف بهینه آب توجه نداشته باشند و در این خصوص صرفه جویی نکنند، این استان با مشکل کمبود آب مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: برخی شهرها نظیر سردشت، سفید دشت و کاج نیز در وضعیت خوبی قرار ندارند که با ایجاد یک چاه کمکی در شهر سفید دشت مشکل در این شهر برطرف شد و شهر کاج نیز هنوز با مشکل قطعی آب مواجه نشده است.

بیگلری تصریح کرد: تنها شهری که در استان با مشکل کمبود آب مواجه است، سردشت شهرستان لردگان است که ۷۰ درصد آب مورد نیاز آن با لوله کشی و ۳۰ درصد آن با تانکر آبرسانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری همچنین به افزایش مصرف آب شرب در شهر شهرکرد اشاره کرد و گفت: افزایش دمای هوا و ورود مسافران و گردشگران قابل توجه به استان سبب افزایش مصرف آب در این شهر شده است که این موضوع می‌طلبد مردم برای پیشگیری از هرگونه مشکل کم آبی به موضوع صرفه جویی توجه بیشتری داشته باشند.

وی از مردم استان خواست تا با رعایت الگوی مصرف آب و استفاده از تجهیزات کاهنده در صرفه جویی این مایه حیات اهتمام بیشتری به کار گیرند.

هم اکنون در حدود ۲۱۷ هزار مشترک با جمعیتی افزون بر ۵۳۰ هزار نفر در ۴۰ شهر چهارمحال و بختیاری از آب شرب سالم بهره مند هستند.

منبع: ایرنا

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری

    شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری

    شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری یک شرکت در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات