تجلیل و قدردانی از بازنشستگان امور آبفای ماکو

تجلیل و قدردانی از بازنشستگان امور آبفای ماکو

به گزارش روابط عمومی امور آبفای ماکو، جلسه تجلیل از بازنشستگان امور آب و فاضلاب شهرستان ماکو با حضور مهندس یعقوب حسین نژاد، مدیر این امور و با حضور دیگر کارکنان در محل اتاق مدیریت ساختمان اداری امور ماکو برگزار شد.

در این مراسم مهندس حسین نژاد، مدیر امور آب و فاضلاب ماکو با ترتیب دادن جلسه ایی ویژه و دعوت از همکاران بازنشست شده در سال ۹۷ به دفتر مدیریت از دو همکار بازنشسته این امور در حضور دیگر کارکنان امور آبفای ماکو تجلیل قدردانی کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب ماکو ضمن خوش آمدگویی به بازنشستگان عزیز که اخیرا بعد از ۳۰ سال تلاش و کوشش به درجه بازنشستگی نائل شده بودند گفت: از تلاش و کوشش شبانه روزی و بی دریغ شما همکاران بازنشسته و همراهی خانواده های شما عزیزان قدردانی نموده و اظهار امیدواری کرد که ارتباط شما بازنشستگان باتجربه با امور و مجموعه کارکنان شرکت قطع نگردد چرا که اداره و کارکنان به تجربه و اندوخته های سی ساله ارزشمند شما نیاز دارند.

در ادامه این جلسه آقایان سیف الدین محمدی و ایلخان محمد نژاد اصل دو همکار بازنشسته عزیز ضمن تقدیر و تشکر از دعوت مدیریت امور و برگزاری این جلسه و اهداء لوح تقدیر و هدایا، خاطراتی را از دوران خدمتشان بیان کردند.

در پایان این جلسه از این بازنشستگان عزیز قدردانی شد و لوح تقدیر و کارت هدیه ایی به ایشان اهداء گردید و عکس خاطره دسته جمعی به رسم یادبود گرفته شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات