دیدار با خانواده شهید مدافع حریم امنیت

دیدار با خانواده شهید مدافع حریم امنیت

دیدار با خانواده شهید مدافع حریم امنیت

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای اصفهان به همراه معاونین و مدیران با خانواده شهید یحیی براتی مدافع حریم امنیت دیدار نمودند .

به گزارش روابط عمومی شرکت  برق منطقه ای اصفهان مهندس موسی رضایی  مدیرعامل این شرکت به همراه  معاون بهره برداری ، مسئول ایثارگران ، مدیر روابط عمومی و تعدادی از همکاران با خانواده شهید یحیی براتی دیدار نمودند .

بنابراین گزارش در این دیدار مهندس موسی رضایی ، دیدار از خانواده شهداء را برای خود مسئولیت دانست وگفت : ادامه حیات و سربلندی  کشور مدیون خون شهداء و فعالین حوزه امنیت می باشد .

مدیر عامل برق منطقه ای اصفهان با اشاره به وجود  مرزهای  آبی و خاکی کشور ، حفظ امنیت را کاری سخت  و  طاقت فرسا دانست و افزود: امنیت مرزها و اقتدار کشور مدیون  زحمات شبانه روزی و اقنای فرهنگ ایثار و شهادت است .

وی افزود  :  اگر امروز در جهان حرفی برای گفتن داریم  و می توانیم جلو ابر قدرت ها ایستادگی نماییم ثمره همین فرهنگ ایثار و شهادت است.

گفتنی است  شهید یحیی براتی پدر همکار علی براتی در بیست  و چهارم  بهمن ماه سال گذشته در بازگشت از منطقه  زاهدان  توسط کور دلان  گروهک تروریستی جیش العدل و با استفاده از عوامل انتحاری به  درجه  رفیع شهادت  نایل  آمد  ایشان فرزند اولین  شهید شهرستان درچه  اصفهان می باشد  که پس از بازنشستگی باز هم برای تامین امنیت کشور بصورت داوطلبانه ایثارگری نمود.


خبرنگار: رضا عارضی

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای اصفهان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات