پانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز فرزندان همکار شرکتهای تابعه وزارت نیرو در استاناصفهان برگزار شد

پانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز فرزندان همکار شرکتهای تابعه وزارت نیرو در استاناصفهان برگزار شد

پانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز فرزندان همکار شرکتهای تابعه وزارت نیرو در استان  اصفهان برگزار شد

پانزدهمین جشنواره سراسری مسابقات قرآن و نماز فرزندان همکار در رشته های حفظ، قرائت،  مفاهیم و آموزهای قرآن و نماز باحضور ۱۷۰ نفر از فرزندان همکاران صنعت آب و برق اصفهان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای ا اصفهان حجت الاسلام ابوالقاسم وثیق مشاور فرهنگی شرکت و دبیر اجرایی استان در این باره گفت: این دوره از مسابقات در دو مقطع پیش دبستان تا چهارم و پنجم دبستان تا دوازدهم دررشته‌های قرائت و اذان، حفظ، مفاهیم و آموزه‌های نماز و قرآن از طرف دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو ابلاغ و اجرا گردید.

حجت الاسلام وثیق افزود: با توجه به تعداد شرکت کنندگان مرحله شرکتی مقاطع پنجم ابتدایی تا دوازدهم برای برق منطقه ای ، توزیع شهرستان، توزیع استان و نیروگاه اصفهان بصورت گروهی به میزبانی شرکت توزیع برق استان برگزار و آبفای استان نیز میزبان فرزندان پسر و شرکت آب منطقه ای نیز میزبان فرزندان دختر شرکتهای آبفای شهری و روستایی و آب منطقه ای بودند.

مشاور فرهنگی برق منطقه ای اصفهان و دبیر اجرایی استان افزود: در مقاطع پیش دبستان تا چهارم دبستان با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان هرکدام از شرکتها بصورت مستقل به برگزاری آن اقدام نموده اند.

وی تفاوت این دوره از مسابقات با سالهای قبل را در رشته آموزه های قرآن و نماز برشمرد و افزود: این رشته قبلا با عنوان احکام برگزار می شد که این دوره بحث نماز جایگزین احکام شده است.

حجت الاسلام وثیق در پایان افزود: جشنواره مذکور همزمان در شرکتهای توزیع استان و آبفای استان اصفهان برگزارشد که۹۵ نفر پسر و ۷۵ نفر دختر به رقابت پرداختند.

شایان ذکر است نفرات اول تا سوم هر گروه به مرحله استانی که در شرکت برق منطقه ای برگزار خواهد شد حضور خواهند یافت.


خبرنگار: رضا عارضی

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای اصفهان

منبع خبر

شرکت برق منطقه ای اصفهان

شرکت برق منطقه ای اصفهان

شرکت برق منطقه ای اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

    نظرات