برگزاری مسابقه قرآن شمیم رحمت در شرکت توزیع نیروی برق شیراز

برگزاری مسابقه قرآن شمیم رحمت در شرکت توزیع نیروی برق شیراز

به گزارش روابط عمومی توزیع نیروی برق شیراز، مسابقات قرآن در ۵ رشته برای کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری و خانواده ایشان برگزار شد.

سعید خواجه فرد دبیر شورای فرهنگی با یادآوری اینکه امسال پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو دراین شرکت برگزار شد، از استقبال بسیار خوب در سطوح و گروه های سنی و رشته های مختلف خبر داد و گفت: امسال مسابقه در پنج مقطع خردسالان، کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

دبیر شورای فرهنگی شرکت توزیع برق شیراز اضافه کرد: در این دوره از مسابقات قرآنی در پنج رشته حفظ، قرائت تحقیق و اذان، قرائت ترتیل، مفاهیم و رشته آموزه های قرآن و نماز(رشته آموزه های قرآن و نماز برای اولین بار) برگزار گردید و به نفرات برتر بر اساس بخشنامه های مربوطه جوایزی اهدا خواهد شد.

خواجه فرد گفت: مسابقه شفاهی و کتبی قرآن با حضور دونفر از برادران و دونفر از خواهران داوران مورد تایید دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد و در نهایت، نفرات برتر در گروه های سنی و رشته های مختلف مشخص شدند.

دبیر شورای فرهنگی توزیع برق شیراز با اشاره به ویژگی های این دوره از مسابقات مانند حضور فرزندان بالای سه سال همکاران در مسابقات و برپایی نمایشگاه کتاب در محل برگزاری مسابقات افزود : در مرحله استانی امسال فرزندان شرکت خواهند کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات