برپایی میز خدمت برق شیراز در مصلای نماز جمعه

برپایی میز خدمت برق شیراز در مصلای نماز جمعه

به گزارش روابط عمومی توزیع نیروی برق شیراز، مهندس رضا دهنوی افزود: با توجه به حضور گسترده مردم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه، میز خدمت این شرکت در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، محل برگزاری نماز جمعه، برپا شد.

وی گفت: برپایی میز خدمت با هماهنگی فرمانداری و ستاد اقامه نماز جمعه شیراز و با هدف پاسخگویی بهتر و مطلوبتر به مردم، خصوصا مومنان نمازگزار، از ساعت ۹:۳۰ صبح تا قبل از اقامه نماز، برپا شد.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: در این برنامه تعدادی از مدیران و کارشناسان نواحی برق شیراز حضور داشته و پاسخگوی سئوالات و ابهامات مردم در خصوص مسائل مرتبط با برق بودند.

وی گفت: درخواست‌های شهروندان در این برنامه دریافت و علاوه بر صدور دستورات لازم برای پیگیری خواسته مطرح شده، یک کد پیگیری برای شهروند ارسال شد.

دهنوی با یادآوری اینکه مدت زمان برپایی میز خدمت، سه ساعت بود، افزود: روند پیگیری و نتایج آن از طریق سامانه پیامکی شرکت توزیع نیروی برق و بدون نیاز به مراجعه حضوری، به اطلاع شهروند ارائه کننده درخواست خواهد رسید.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق شیراز همچنین خاطرنشان کرد: اجرای برنامه میز خدمت در نقاط مختلف نظیر مصلای نماز جمعه، علاوه براینکه زمینه گفت و گوی چهره به چهره را فراهم می کند، امکانی را ایجاد خواهد کرد که مسائل مرتبط با مصرف بهینه برق و دیگر موضوعات فرهنگ شهروندی انتقال داده شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات