مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران معرفی شدند

مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران معرفی شدند

مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران معرفی شدند

با حکم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران ، محمدرضا تیمونژاد به عنوان مدیرجدید روابط عمومی این شرکت انتخاب و معرفی و سیروس کرامتی فرح آبادی نیز به عنوان مدیر جدید دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری منصوب شدند.

مهندس رضا غفاری در آیین معارفه مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری به انتظارات شرکت از روابط عمومی پرداخت و گفت: مدیر روابط عمومی مشاور مدیرعامل و شرکت نیز می باشد و به دور از هرگونه جانبداری و کاملا بیطرفانه ، نظرات مشترکین و ذینفان درون سازمانی و برون سازمانی را اخذ و به مدیریت ارشد انتقال دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه روابط عمومی از ارکان اصلی شرکت و محل ارتباط با مشترکین و مردم است افزود؛ روابط عمومی باید انعکاس دهنده فعالیت، اهداف و برنامه و تلاشهای پرسنل زحمت کش صنعت برق باشد.

وی به اهمیت و حساسیت نهاد روابط عمومی اشاره کرد و یادآور شد: قانون گذار جایگاه روابط عمومی را زیر نظر مستقیم مدیرعامل دیده است.

غفاری حرکت سیستمی در روابط عمومی را مورد تاکید قرار داد و گفت: روابط عمومی باید آگاه، هوشیار، دارای علم روز رسانه ای و آشنا به افکار عمومی باشد و تمام تلاش خودش را برای خدمت بهتر به مردم شریف بکار گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد: برق یکی از فراگیرترین خدمات در کشور است و به نوعی با زندگی مردم گره خورده است به همین جهت نبود یک دقیقه  آن هم، به خوبی احساس میشود و این حساسیت سبب تلاشهای مضاعف همکاران جهت ارائه خدمات شایسته به مردم می شود.

وی تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه کارکنان این شرکت به ویژه در بحرانهای مختلف را ستود و انعکاس اخبار این تلاشها را از وظائف اصلی روابط عمومی دانست.

غفاری به بیان وظایف و آگاهی روابط عمومی پرداخت و تصریح کرد: روابط عمومی یعنی در عرصه ای بی وقفه، تلاش ۲۴ ساعته و هفت روز در هفته.

وی اظهار امیدواری کرد: با همدلی و همراهی مجموعه شرکت بویژه معاونین، مدیران و کارکنان خدوم زحمت کش با مجموعه روابط عمومی شاهد موفقیت های چشمگیر در پیشبرد اهداف و آرمانهای شرکت و خدمت بی منت به مردم باشیم.

مدیر جدید روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران در آیین معارفه مدیران جدید روابط عمومی ودفتر توسعه مدیریت و تحول اداری از حسن نیت و اعتماد مهندس غفاری مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران تشکر و قدردانی کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران نوع نگاه انسان به کار و مسئولیت را هم از امور مهم اخلاق مطلوب اداری بیان کرد .

وی خدمت به خلق را لذتی دانست که سلامتی و شادمانی شخص را تضمین می کند وقت شناسی ، اهتمام در حفظ بیت المال ، همدردی با دردمندان ، احترام به افکار عمومی ، مقدم داشتن  جلب رضایت عموم بر خواص ، شنیدن دردها ، نرم گویی ، مدارا ، ملایمت و مردمداری ، خوشرویی با ارباب رجوع و پاسخگویی درست به آنان را از جمله مواردی دانست که در سرلوحه کار اداری شان قراردارد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه باید براساس تدبیر حرکت کنیم ، خاطر نشان کرد : باید از طریق عقلانیت و برنامه ریزی مسیر کار خودمان را مشخص کنیم زیرا ما در سازمانی خدمت می کنیم که با نیاز اصلی مردم سر و کار دارد، آب و برق ضرورت زندگی مردم است و باید تلاش کنیم خدمتگذار خوبی برای آنها باشیم .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات