حمایت از سرمایه‌گذاران در احداث مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی

حمایت از سرمایه‌گذاران در احداث مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی

www.BanaNews.irمشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ضمن تأکید بر خلاقیت و نوآوری در احداث مجتمع‌های خدمات ـ رفاهی، گفت: از سرمایه‌گذاران این بخش حمایت می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدمسعود سمیعی در جریان بازدید از مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی استان زنجان، از ایجاد خلاقیت و نوآوری در احداث مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی به‌عنوان یکی از ضروریات در این زمینه دانست و افزود: به همین خاطر سرمایه‌گذاران باید این مقوله را در احداث مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی مدنظر داشته باشند، لذا حمایت از سرمایه‌گذاران این بخش، یکی از اولویت‌های کاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در سال‌جاری است.

سرپرست دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری کشور با اشاره به اینکه پروژه‌های بزرگی در سطح محورهای استان زنجان در دست احداث است، تصریح کرد: آن دسته از سرمایه‌گذارانی که در احداث مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی عملکرد موفقی داشته باشند، اجازه نصب تابلوهای تبلیغاتی با امتیاز ۵ سال بهره‌برداری رایگان به‌عنوان تشویق این سرمایه‌گذاران داده می‌شود.

سمیعی با اشاره به رویکرد دولت در این زمینه، یادآور شد: دولت در این راستا به‌دنبال حذف محدودیت فاصله مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی است که این اقدام موجب ایجاد رقابت در بین سرمایه‌گذاران شده و قدرت انتخاب مردم را نیز افزایش خواهد داد.

وی با بیان اینکه مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی، موجب ارتقاء ایمنی و آسایش رانندگان و همچنین کاربران در جاده‌ها تلقی می‌شود، اظهار کرد: وجود این مجتمع‌ها، تأثیر به‌سزایی در کاهش آمار تصادفات و تلفات انسانی در جاده‌ها می‌شود، به همین خاطر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حد توان، از سرمایه‌گذاران در این زمینه، حمایت می‌کند تا گام بلندی در راستای ارتقاء سطح خدمات در این بخش به مردم بردارد.

به گزارش بنانیوز به نقل از ایسنا، این مقام مسئول با تأکید بر اینکه بدون شک، سرمایه‌گذاران این بخش نیز با مشکلاتی مواجه‌اند، خاطرنشان کرد: عدم ارائه تسهیلات از سوی بانک‌ها، یکی از مهم‌ترین مشکلات این بخش است که اکثر این سرمایه‌گذاران خواستار رفع این مشکل هستند، لذا امیدواریم این مشکل نیز با اهتمام دولت، هرچه سریع‌تر مرتفع شود.

 

 

    نظرات