مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: برقرسانی به ۱۳۲ خانوار روستایی در این استان در دست اجرا است

مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: برقرسانی به ۱۳۲ خانوار روستایی در این استان در دست اجرا است

» مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از در دست اجرا بودن برقرسانی به ۱۳۲ خانوار روستایی با بهره گیری از فناوری های نوین و شبکه های توزیع برق در مناطق مختلف این استان خبرداد.

" مهندس حمید محمدپور " در گفتگو با روابط عمومی عنوان کرد: برق رسانی به ۱۳۲ خانوار روستایی که در ۱۵ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون سکونت دارند با استفاده از نیروگاههای خورشیدی و شبکه های توزیع برق در حال انجام است.

وی اعتبار هزینه شده برای برق رسانی به این روستاها را حدود ۶۲ میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت: از ۱۵ روستای عنوان شده هفت روستا در بویراحمد، چهار روستا در بهمئی، ۲ روستا در گچساران، یک روستا در چرام و یک روستا در لنده واقع شده اند.

مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: روستاهای" له وار حسین"،" سقاوه" و " فاریابک" در شهرستان بویراحمد، روستاهای" سرکمر " و " مدول " در شهرستان بهمئی،روستاهای" آبکل تاوه شیشه" و " پاگچ و کوه پهن " در گچساران، روستای " وهری " در چرام " و روستای " گَرده کلات " در لنده از مهمترین روستاهای عنوان شده هستند.

محمدپور از نصب ۲۰ دستگاه ترانسفورماتور برای برقرسانی به ۱۱ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و یادآورشد: چهار روستای دیگر نیز با جمعیت ۲۴ خانواری با استفاده از نیروگاههای خورشیدی از نعمت برق بهره مند خواهند شد.

وی گفت: اصلاحیه شبکه های برق ۲ روستای " سرآب ننیز " شهرستان گچساران با ۱۵۰ خانوار و اعتباری بیش از ۴۸۰ میلیون تومان بهمراه " چاه تلخ " شهرستان باشت با ۶۰ خانوار و اعتباری حدود ۱۲ میلیون تومان نیز هم اکنون در دست اجرا است.

محمدپور افزود: روستاهای " تنگ خشک رون " و " دلی تنگو " در شهرستان بویراحمد و روستاهای " چهتون " و " چاه چهل " در شهرستان بهمئی نیز با استفاده از نیروگاههای خورشیدی از نعمت برق در سالجاری برخوردار خواهند شد.

وی مهمترین مشکلات کنونی برای برقرسانی روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد را سخت گذری، کوهستانی و پراکندگی روستاها عنوان کرد.

مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود هزار و ۷۰۰ روستا با حدود ۶۰ هزار مشترک در این استان از نعمت برق برخوردار هستند.


لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات