مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد :  مصرف برق در استان از مرز ۴۱۱ مگاوات عبور کرد/ رشد ۴ و نیم درصدی مصرف برق در استان

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد : مصرف برق در استان از مرز ۴۱۱ مگاوات عبور کرد/ رشد ۴ و نیم درصدی مصرف برق در استان

» مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش چهار و نیم درصدی مصرف برق این استان در روز گذشته شانزدهم تیرماه خبرداد.

" مهندس فتح الله پشتدار " به رسانه ها گفت: براساس آخرین آمار ارائه شده از سوی وزارت نیرو، میزان برق مصرف شده در استان کهگیلویه و بویراحمد در روز شانزدهم تیرماه جاری بیش از ۴۱۱ مگاوات بوده که رشد بیش از چهار و نیم درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

وی با تاکید براینکه رشد چهار و نیم درصدی مصرف برق در این استان باید بیشتر مدیریت شود و مشترکین می بایست همکاری بیشتری در صرفه جویی از برق داشته باشند، اظهارداشت: در روز گذشته میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ مگاوات بیشتر از مدت مشابه را نشان می دهد.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ گچساران با ۱۵۵ مگاوات مصرفی بیشترین مصرف را در بین شهرستان های این استان داشته اگرچه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از هفت مگاوات کاهش را نشان می دهد.

پشت دار با تشریح میزان مصرف برق در سایر شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد در روز گذشته، خاطرنشان کرد: شهرستان های بویراحمد و دنا با مصرف ۱۰۶ مگاوات در رتبه دوم مصرف برق در این استان جای دارند و البته نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۵ مگاواتی در این شهرستان ها هستیم.

وی گفت: شهرستان کهگیلویه با ۷۴ مگاوات برق مصرفی در رتبه سوم مصرف برق در این استان قرار گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ مگاوات برق مصرفی افزایش داشته است.
پشت دار، میزان برق مصرفی در شهرستان بهمئی را ۳۵ مگاوات با افزایش سه مگاواتی نیز عنوان و یادآورشد: میزان مصرف برق در شهرستان های باشت و چرام به ترتیب ۳۳ و ۲۱ مگاوات بوده است.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف برق در این شهرستان ها نیز به ترتیب از رشد چهار و ۲ مگاواتی برخوردار است.

وی میزان مصرف برق در پیک بار روز شانزدهم تیرماه امسال در کشور را نیز ۵۴ هزار و ۹۶۲ مگاوات ذکر و تصریح کرد: میزان مصرف برق در کشور در این روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش را نشان می دهد.

پشت دار از ۲۷۰ هزار مشترک برق در این استان خواست در تابستان امسال، برق مصرفی خود را مدیریت نموده تا شاهد قطع برق برنامه ریزی شده نباشیم.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روزانه بیش از هزار و ۷۰۰ کنتور دیماندی پمپ های کشاورزی با میزان مصرفی بیش از ۱۰ مگاوات برق در استان کهگیلویه و بویراحمد در ساعات پیک بار قطع می شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات