سرپرست جدید امور  برق شهرستان لردگان معرفی شد

سرپرست جدید امور برق شهرستان لردگان معرفی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری طی ابلاغی از سوی مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت ، مهندس حسین خلیل طهماسبی به عنوان سرپرست امور برق شهرستان لردگان معرفی شد.

آیین تکریم و معارفه با حضور فرماندار شهرستان ، مدیرعامل و برخی از مسئولین وکارکنان این شرکت در امور برق لردگان برگزار شد واز خدمات ارزنده مهندس محمود اسماعیلی مدیر سابق این امور نیز قدر دانی بعمل آمد.

مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت طی سخنانی در این آیین گفت : در دوسال گذشته نزدیک به ۴۰۰۰ میلیون ریال اعتبار در بخش های توزیع وفوق توزیع برق شهرستان لردگان هزینه شده است .

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته روستاهای سخت گذر بخش رودشت این منطقه برق دار شده است ؛ گفت : لردگان یکی از شهرستانهایی است که در سطح کشور دارای بیشترین مناطق روستایی است و همکاران ما با تلاش شبانه روزی خود ، تمامی روستاهای این شهرستان که دارای جاده دسترسی بوده اند را برق دار نموده اند.

ایشان ، کاهش خاموشی ها وپایداری شبکه های برق رسانی ورفع افت ولتاژ را ازجمله اقدامات شاخص شرکت توزیع برق در این شهرستان عنوان کرد و در ادامه از تلاش های بی شائبه کارکنان این امور تقدیر کرد.

گفتنی است فرماندار شهرستان لردگان نیز در ادامه جلسه از همت و تلاش بی وقفه کارکنان این شرکت در عرصه خدمت رسانی مطلوب تقدیر کرد وبعد از پایان جلسه از شعبه برق فلارد و تاسیسات برق رسانی شهر مالخلیفه ، بازدید شد.

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری

    شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری

    شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری یک شرکت در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات