اجرای طرح جهاد روشنایی  در چهارمحال وبختیاری  با نصب پنل های خورشیدی در روستاها

اجرای طرح جهاد روشنایی در چهارمحال وبختیاری با نصب پنل های خورشیدی در روستاها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح جهاد روشنایی با هدف توسعه و ترویج انرژی های نو و تجدید پذیر و اشتغال زایی در روستاها به عنوان یکی از طرح های اصلی سازمان بسیج مستضعفان ،خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری مهندس مجید فرهزاد با اعلام این خبر گفت : طرح جهاد روشنایی در جهت توسعه و ترویج انرژی های تجدید پذیر و اشتغال زایی در مناطق روستایی با راه اندازی نیروگاه های خورشیدی خانگی در روستاهای سطح استان ، اجرا می شود.

وی در ادامه افزود : در این طرح متقاضیان با امضای موافقت نامه ، مشخص و برق تولیدی نیروگاه های آنها بصورت تضمینی تا ۲۰ سال ، توسط شرکت توزیع نیروی برق خریداری می گردد.

سرهنگ مختاری فرمانده بسیج مهندسی استان نیز در این باره تشریح کرد : این طرح یکی از طرح های اصلی سازمان بسیج مستضعفان کشور می باشد که اولویت متقاضی اجرای آن خانواده های کم بضاعت روستایی با اعطای تسهیلات بانکی می باشد و باتوجه به نیاز روز افزون توسعه وتولید برق و بحث درآمد زایی برای روستائیان ، در دستور کار سازمان بسیح مهندسی قرار گرفته است.

گفتنی است در مرحله اول اجرای این طرح ۳۰۰۰ نیروگاه خانگی در سطح کشورتوسط سازمان بسیج مستضعفان راه اندازی می گردد که از این تعداد ۱۵۰ نیروگاه سهمیه استان چهارمحال وبختیاری می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری

    شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری

    شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری یک شرکت در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات