حضور خادمین آستان قدس رضوی در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی

در این مراسم که پیش از ظهر روز یکشنبه ۲۳ تیرماه ( یازدهم ذی القعده ) ترتیب یافت ، حضور خادمین رضوی به همراه پرچم متبرک بارگاه آن حضرت ، موجی از معنویت و روحانیت را در میان همکاران دلداده اهل بیت ( ع ) بوجود آورد.
به گفته مسئول امورفرهنگی و دینی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در این مراسم معنوی که با استقبال پرشور مدیران و کارکنان همراه بود ، ابتداء مهندس فرج نیا مدیرعامل شرکت ضمن تبریک سالروز میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج امام رضا( ع ) ، به خادمان آستان قدس رضوی خیر مقدم گفت.
در این مراسم همچنین توسط خادم ویژه حرم رضوی نشان افتخار خادمی امام رضا(ع ) را به مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی اهداء شد.
همچنین در این مراسم نشان رسمی خادمی زوار حضرت امام رضا ( ع ) به آقای رامین اخطاری یکی از کارکنان شرکت توزیع برق آذربایجان اعطاء شد.
گرداندن بیرق علی بن موسی الرضا( ع ) و تبرک آن در بین دوستداران آن حضرت بوسیله خادمین حرم رضوی از دیگر برنامه های فرهنگی این جشن بود که مورد استقبال همکاران حاضر قرار گرفت.
شایان ذکر است پیش از این مراسم مراسم دیگری نیز با حضور همکاران در نمازخانه شرکت برگزار شد.
در این مراسم جشن و سرور ابتداء آقای بیغمی مسئول امورفرهنگی و دینی شرکت به تلاوت آیاتی از قرآن مجید نمود و بعد از آن نیز یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت اقدام به قرائت زیارت نامه حضرت  امام رضا ( ع ) نمود و سپس حجت الاسلام حسینی در خصوص ابعاد شخصیتی ، سیاسی و اجتماعی آن امام همام به ایراد سخنرانی پرداخت.
شرکت کنندگان در این جشن و سرور همچنین به صرف صبحانه که از سوی تنی چند از همکاران تدارک و احسان شده بود ، پذیرایی شدند.

لینک اصل خبر در سایت شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی

    منبع خبر

    شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی

    شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات