دوره آموزشی فرماندهان و اعضای شورای بسیج صنعت آب و برق استان همدان در محل سالن همایش های سداکباتان برگزار شد .

دوره آموزشی فرماندهان و اعضای شورای بسیج صنعت آب و برق استان همدان در محل سالن همایش های سداکباتان برگزار شد .


دوره آموزشی فرماندهان و اعضای شورای بسیج صنعت آب و برق استان همدان در محل سالن همایش های سداکباتان برگزار شد .

رییس شورای هماهنگی فرماندهان بسیج صنعت آب و برق استان همدان در ابتدای این دوره آموزشی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران حضرت امام خمینی (ره) به اهداف برگزاری این دوره اشاره کرد و گفت : هدف از برگزاری دوره آموزشی فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های بسیج صنعت آب و برق استان آشنایی اعضای شورا با شرح وظایف خود می باشد . وی تصریح کرد ، آشنایی با شرح وظایف واحد‌های پایگاه بسیج در پیشبرد اهداف و برنامه های بسیج نقش موثری دارد . هاشم رازقی با بیان اینکه شورای هماهنگی بسیج صنعت آب و برق استان همدان اولین شورای بسیج در کشور است که پس از ابلاغ از سوی مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو شکل گرفته است افزود : اتحاد و همدلی بسیار خوبی در بین مدیران و کارکنان شرکت های آب و برق استان حاکم است و ما امیدواریم با همین همدلی و اتحاد بتوانیم برنامه های مفید و ارزشمندی را برای خانواده بزرگ صنعت آب و برق استان برگزار نماییم .

در ادامه سرهنگ احد امیری فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در دو بخش به ایراد سخن پرداخت ،وی در بخش اول سخنان خود به تشریح شرایط سیاسی جهان و خاورمیانه پرداختند و بر لزوم آگاهی و بصیرت افزایی بسیجیان تاکید کرد . امیری در بخش دوم سخنان خود توضیحاتی در خصوص شرح وظایف شورای پایگاه های بسیج ادارات بر اساس چارت مصوت سازمان بسیج ارائه کرد .

در بخشی از برگزاری این دوره آموزشی، شیرزاد جمشیدی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان و سعید میرزایی سامعی معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به هفته صرفه جویی در مصرف ، گزارشی از مقدار مصرف آب و برق استان ، میزان ذخایر آبی و تمهیدات در نظر گرفته شده در راستای تامین برق مورد نیاز و پیشگیری از هرگونه خاموشی ارائه کرده و بر لزوم استفاده صحیح از منابع انرژی آب و برق تاکید کردند .
فرماندهان و اعضای شورای بسیج صنعت آب و برق استان در پایان با حضور در مرکز آموزش نظامی سیدالشهدا (ع) در کلاس سیمیلاتوری و تیراندازی با سلاح به شیوه لیزری شرکت کردند .
گفتنی است شورای هماهنگی بسیج صنعت آب و برق استان همدان متشکل از پایگاه های بسیج شرکت توزیع نیروی برق ، شرکت آب و فاضلاب ، شرکت آب و فاضلاب روستایی ، شرکت آب منطقه ای ، شرکت تولید نیروی برق شهید مفتح ، نیروگاه شهید مفتح و امور انتقال برق استان می باشد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

    شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

    شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح یک شرکت در شهر همدان می باشد

      نظرات